- Azi, Federația Română de Fotbal a lansat miniseria „Generația de Suflet”, cu povești nespuse direct din vestiarul naționalei lui Mircea Lucescu.
- De asemenea, s-a lansat și brandul „Generația de Suflet”, care are ca scop apropierea jucătorilor naționalei de suporteri.
Documentarul dedicat „Generației de Suflet” este format din trei episoade și va fi disponibil, din 14 martie, pe platforma Voyo.
Regia este semnată de Remus Achim, cineastul care a realizat și primul film dedicat echipei naționale: „În inima Naționalei: Din vestiar până în Germania”.
Burleanu: „Ne dorim să aducem suporterii și naționala împreună și mai mult”
Președintele Federației Române de Fotbal, Răzvan Burleanu, s-a declarat încântat de noul proiect dedicat echipei naționale, pe care îl recomandă tuturor iubitorilor primei reprezentative.
„Vi-l recomand, tuturor suporterilor echipei naționale. După succesul înregistrat anul trecut, cu primul documentar din istorie realizat de către FRF, numit «În inima naționalei», ne-am dorit să mergem mai departe cu această poveste, din care ne dorim să aducem și mai mult echipa națională și suporterii împreună.
De aceea, astăzi, lansăm cel de-al doilea film-documentar al naționalei, denumit «Generația de Suflet».
Aveți posibilitatea de a intra în această poveste, în culisele campaniei de la Euro 2024, prin povestea inedită a actualului selecționer, Mircea Lucescu, și a parcursului tricolorilor în Liga Națiunilor.
Totodată, prin acest film-documentar lansat în trei episoade, fiindcă poveștile sunt atât de multe, regizorul își dorește să transmită un mesaj către suporteri”, a declarat Răzvan Burleanu, la eveniment.
Răzvan Burleanu: „Lansăm și brandul «Generația de Suflet»”
Răzvan Burleanu consideră că brandul „Generația de Suflet” depășește limitele unei identități convenționale. Mai degrabă, este vorba despre o stare de spirit, născută din ambiția jucătorilor tricolori:
„Vă mai mai pregătim un element unic: lansarea brandului «Generația de Suflet».
Este primul brand care este cel mai puțin legat de fotbal. Povestea este despre emoții, unitate, mândrie națională, sacrificiu, determinare. E o poveste nu doar despre trecut, ci și despre viitor.
Ceea ce ne dorim cel mai mult, prin cele două inițiative, documentarul și brandul, este să putem să inspirăm o nouă generație de jucători, copiii care astăzi își doresc să îmbrace tricoul echipei naționale, dar să fie și o motivație suplimentară pentru părinții acestora, care au un rol determinant”.
Veți descoperi povești de viață ale jucătorilor noștri. Pe prima o veți descoperi în episodul 1, pe cea a lui Andrei Rațiu, cea de-a doua, în episodul 3, cea a lui Marius Marin, Toate sacrificiile pe care le-au făcut el și familia lui. Aceleași sacrificii pe care le descoperim și în cazul lui Andrei Rațiu Răzvan Burleanu