- Daniel Carciug, sponsorship manager-ul de la Rapid, va pleca din Giulești după 5 ani de zile.
- Acesta a intrat în vizorul fanilor după ce în luna decembrie 2024 a scris pe rețelele de socializare despre cum relația dintre Rapid și suporteri se va schimba, iar mesajul nu a fost primit foarte bine de către fanii giuleșteni.
Anunțul a fost făcut de către Marian Mihail, directorul executiv al Rapidului.
Marian Mihail: „Daniel Carciug vrea să plece de la Rapid”
„Daniel Carciug și-a manifestat dorința de a pleca undeva la jumătatea lunii decembrie, înainte de acest incident.
Situația este mai complexă. Este persoana care, timp de 5-6 ani, a gestionat organizarea meciurilor și relația cu sponsorii.
Într-o astfel de situație, un oficial de acest calibru nu poate să dispară de pe o zi pe alta, nici măcar dacă își dorește. Discutăm concret despre modalitatea în care ar urma să realizăm această tranziție.
Când vorbim despre activități importante, este necesar să avem în vedere procesul de handover, cum îl numesc englezii – un fel de predare-primire.
Nu este suficient să vii, să semnezi, să iei două registre și un laptop. Sunt necesare întâlniri comune, ședințe comune. De exemplu, cred că sponsorul principal a discutat doar cu el în ultimii ani, cu nimeni altcineva din clubul Rapid. Trebuie să fim atenți la aceste aspecte.
Dacă el vrea să plece, nu avem cum să ținem pe nimeni cu forța totuși”, a declarat Mihail, potrivit gsp.ro.
După ce această postare a intrat în vizorul publicului, suporterii Rapidului au început să afișeze mai multe bannere în care-i cereau demisia oficialului.
Chiar și Viorel Moldovan, președintele din Grant, s-a dezis de cuvintele acestuia: „Orice opinie personală a lui Daniel Carciug nu este opinia clubului FC Rapid și nu încurajăm astfel de idei în legătură cu suporterii noștri”.
„Prezența pe stadion nu mai pare a fi expresia libertății”
Postarea lui Daniel Carciug care i-a enervat pe fanii Rapidului:
„Sigur, bula de pe stadion este cea reală, autentică, și pentru cei de peste 30 de ani este în continuare preferată, dar să fim atenți la segmentul sub 30, care va forța cluburile să-și ajusteze strategiile de atragere și conversie a suporterilor.
Mai mult decât atât, în a doua etapă, nu va fi vorba doar despre a-i atrage, ci și despre modul în care vor consuma conținutul, și mai ales cum va fi monetizat.
Lumea nu își va schimba tehnologia (pentru că aceasta va rămâne alături de noi mult timp), ci comportamentul.
Dacă mașina reprezenta cândva un simbol al libertății, astăzi ea nu mai este decât un accesoriu pe care și-l permite aproape toată lumea, dar care nu mai e la modă.
La fel, prezența pe stadion nu mai pare a fi expresia libertății, ci devine obiceiul reflexiv al unor oameni mai în vârstă, în timp ce moda este să trăiești prin conținut scurt, autentic, real și nedistorsionat.
Nu uitați că și voi ați fost copii, iar copiii de astăzi vor fi adulții de mâine. Lumea marketingului în fotbal intră într-o nouă eră”.
Ulterior, această postare a fost ștearsă de pe contul său personal de Facebook.