- GOLAZO.ro s-a calificat în două finale europene la Digiday Media Awards, eveniment prestigios al industriei de media.
- Detalii, mai jos.
Obiectivul Digiday Awards Europe este “recunoașterea companiilor, inițiativelor și tehnologiilor care modernizează peisajul media european”.
GOLAZO.ro, lansat în iunie 2024, a fost selectat în finalele europene a două categorii diferite:
- Best Digital Product Innovation. Aici se premiază “produsul digital care a îmbunătățit semnificativ experiența de utilizare a cititorilor și a ridicat standardele de content”.
- Most Innovative Publisher. Aici, juriul scoate în față “redacțiile care dau dovadă de o abordare originală, creativitate și excelență în abordarea fenomenului media”.
Criteriile luate în calcul pentru selectarea finaliștilor și, ulterior, a câștigătorilor sunt: inovația, creativitatea, valoarea pentru useri și rezultatele.
Anii trecuți, printre câștigători la Digiday Media Awards s-au numărat branduri de presă uriașe: CNN, Politico, Discovery, Wall Street Journal, Hearst, VG, Sky News, Bloomberg.
În finalele din acest an regăsim publisheri, companii sau branduri precum Financial Times, New York Times, The Telegraph, Daily Mail, Uber, Coca Cola, UEFA, Outbrain sau Sky.
Digiday este unul dintre cei mai importanți publisheri mondiali de digital media și organizator al mai multor conferințe și summit-uri în industrie.
Suntem mândri că, la doar câteva luni de la lansarea GOLAZO.ro, primim deja aprecierea unor specialiști care analizează întreg peisajul media european și mondial. Prin efortul colegilor mei, GOLAZO.ro este o platformă care respiră modernism şi anvergură. Povestim sportul cu pasiune și curaj, iar publicul nostru are acces la un site dinamic, spectaculos şi inovator Cătălin Țepelin, redactor-șef GOLAZO.ro
Câștigătorii Digiday Media Awards Europe 2024 vor fi anunțați pe 28 ianuarie.