- În România, meciurile de la Euro 2024 pot fi urmărite și în aplicația de streaming VOYO, nu doar la TV prin abonamentul clasic la cablu
- Platforma deținută de Pro TV a picat însă de mai multe ori, chiar la meciurile României cu Ucraina și Belgia, provocând dezamăgirea celor care s-au abonat special pentru Euro
- Mai jos, reacția reprezentanților VOYO la întrebările GOLAZO.ro
Trustul Pro are exclusivitate pe România pentru transmisia Euro 2024. Compania a cumpărat drepturile atât pentru cablu, cât și pentru streaming online, așa că meciurile de văd nu doar pe ProTV, ci și pe platforma VOYO - adică pe computer, laptop, telefon sau tabletă.
Abonament Voyo: 4 euro + TVA
Mulți utilizatori au reclamat însă că, după debutul Euro, aplicația funcționat greu sau deloc în timpul unor meciuri, blocându-se foarte des. Foarte probabil, din cauza faptului că infrastructura tehnică nu a fost pregătită pentru a susține un trafic atât de consistent.
Reprezentanții ProTV au refuzat să facă publice cifrele, dar este ușor de intuit că s-au câștigat mulți abonați noi, atrași de posibilitatea de a vedea aici partidele de la Euro.
Din păcate pentru ei, aplicația a cedat exact în timpul unor meciuri. Problemele au fost mai mari la meciurile României, când audiența pe VOYO a crescut considerabil.
Accesul la VOYO este contracost, în baza unui abonament lunar lunar care, exceptând diverse promoții, costă 4 euro + TVA.
VOYO a picat în timpul meciurilor României
Reproșurile la adresa VOYO au curs pe conturile de social media ale companiei și la meciul România - Ucraina 3-0, dar și la Belgia - România 2-0. Apoi, și pe bloguri de tehnologie.
Voyo nu a funcționat exact când a contat cel mai mult, în timpul meciului. Dar nu că nu pornea streamingul. Aplicația în sine nu se încărca, nu existau meniuri, nu apărea meniul principal, nimic. Eroare totală! ProTV a avut profit de 60 de milioane de euro, dar nu poate investi în servere suplimentare?! Radu Dumitru, blogger nwradu.ro
Reprezentanții VOYO au încercat să calmeze spiritele pe social media, spunându-le celor care se plângeau că se lucrează la remedierea problemelor.
Mulți dintre ei au cerut despăgubiri - returnarea contravalorii abonamentelor, ori au amenințat cu sesizări la ANPC.
Ce spune VOYO: „Suntem conștienți de plângerile abonaților noștri”
GOLAZO.ro a adresat câteva întrebări reprezentanților ProTV, pentru a lămuri natura problemelor tehnice din platforma VOYO și cum vor fi ele rezolvate.
Iată, mai jos, ce au comunicat reprezentanții VOYO:
Ați investit în extinderea infrastructurii tehnice pentru a face față surplusului de abonați adus de Euro 2024?
Într-adevăr, am făcut investiții pentru a crește apacitatea platformei. Cu fiecare meci, românii ne arată dragostea lor pentru acest sport, iar noi luăm toate măsurile necesare pentru a le oferi cea mai bună experiență posibilă.
Mulți utilizatori au reclamat faptul că aplicația cade deseori în timpul meciurilor și că situația a fost întâlnită la mai multe meciuri. Cunoașteți aceste probleme tehnice?
Suntem conștienți de plângerile abonaților noștri. În acest sens, am deschis o aplicație unde aceștia pot furniza feedback-ul corect. Echipa noastră lucrează activ la analizarea și soluționarea fiecărei plângeri.
Cum au fost ele rezolvate? Și cum pot fi asigurați abonații că nu se vor repeta în perioada următoare? Aveți în plan să-i despăgubiți în vreun fel pe abonații care au reclamat asemenea probleme tehnice?
Așa cum am menționat deja, am lansat o aplicație dedicată unde utilizatorii VOYO pot furniza corect feedback-ul. Echipa noastră investighează motivele fiecărei plângeri și analizează cu atenție fiecare caz. Orice decizii luate ca rezultat al acestor investigații vor fi comunicate direct abonaților noștri.