- Lyon - FCSB. Campioana României a jucat fără sponsorul principal pe tricouri, în Franța, în locul acestuia fiind inscripționat un mesaj în limba engleză.
- FCSB a trebuit să se supună regulilor stricte din Franța, cu privire la jocurile de noroc.
În Franța, Autoritatea pentru Jocuri de Noroc (ANJ) nu permite promovarea jocuri de noroc prin intermediul sportivilor.
Betano, sponsorul principal al campioanei, este un operator specializat în jocuri de noroc de tip pariuri și casino online.
FCSB, fără sponsor principal la meciul cu Lyon
Campioana României a respectat regulile din țara echipei gazdă și a înlocuit sigla sponsorului principal.
Pe tricourile roș-albaștrilor a apărut mesajul în limba engleză „Play responsibly” (Jucați responsabil), o campanie prin care pariorii sunt îndemnați să nu abuzeze de jocurile de noroc.
Nu este prima dată când se întâmplă acest lucru în meciurile în care este implicată FCSB. S-a mai întâmplat în cantonamentul din Antalya (Turcia), dar și la meciul cu Qarabag (Azerbaidjan), la meciul din Europa League.
Cât primește FCSB pe an de la firma de betting
Betano e sponsorul principal al campioanei, într-un parteneriat care a început în vara lui 2022.
Pe contractul în derulare pentru acest sezon, FCSB se alege cu o sumă în jur de 2.000.000 de euro din partea firmei de betting.
Din restul parteneriatelor comerciale pe care le mai are, clubul lui Becali se mai alege cu alți circa 900.000 - 1.000.000 de euro.