- România - Bulgaria, scor 0-0, a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare.
Partida România - Bulgaria a fost lider de audiență miercuri seară, aceasta atrăgând în fața televizoarelor peste un milion de spectatori în momentele de maximă audiență, informează paginademedia.ro.
România - Bulgaria a depăşit pe intervalul de difuzare atât Antena 1, care difuza „Poftiţi de la noi”, cu Nea Mărin, cât şi Pro TV, cu filmul „Dispari în 60 de secunde”.
La nivelul întregii ţări, meciul difuzat de Prima TV s-a apropiat de 900.000 de telespectatori în fiecare minut, la o distanţă de 100.000 de români în faţa Antenei 1, cu Nea Mărin. Pro TV, cu filmul Dispari în 60 de secunde, a fost pe trei.
La oraşe, România - Bulgaria a sărit de jumătate de milion de telespectatori.
Prima TV a avut cu aproape 150.000 mai mulţi telespectatori decât Antena 1 şi cu 170.000 peste Pro TV.
În ceea ce privește target-ul comercial (publicul urban între 18 şi 54 de ani), partida a înregistrat o medie de aproape 240.000 de telespectatori. Pe acest segment, locul al doilea a fost al Pro TV, la 30.000 de telespectatori distanţă.