- Atletico Madrid dă lovitura: a semnat cel mai mare contract de sponsorizare din istoria clubului. Stadionul echipei nu se va mai numi Civitas Metropolitano din acest an.
- Compania aeriană saudită Riyadh Air va deveni sponsor al stadionului echipei Atletico Madrid cel puțin până în 2033. Contractul a fost deja semnat.
Stadionul lui Atletico Madrid își schimbă numele în Riyadh Air Metropolitano
Din 20 octombrie, stadionul lui Atletico Madrid își schimbă sponsorul, deci și numele. Noua denumire a arenei va fi Riyadh Air, după ce clubul a semnat un acord pentru următorii 9 ani.
Atletico Madrid - Leganes va fi primul meci care se va juca pe Riyadh Air Metropolitano, pe 20 octombrie.
Contractul semnat pentru stadion vine în completarea parteneriatului deja existent între Atletico Madrid și marea companie aeriană deținută de Fondul de Investiții Publice (PIF).
Pe partea din față a tricourilor primei echipe, sponsorul apare încă de anul trecut, iar această înțelegere a fost semnată până în 2027. Suma plătită de saudiți? Undeva la 40 de milioane de euro pe an, scrie expansion.com.
Odată cu sponsorizarea stadionului, suma totală primită de la compania aeriană ajunge undeva între 250 și 300 de milioane de euro.
În contractul semnat e inclusă și obligativitatea creării clubului Riyadh Air în zona de ospitalitate a stadionului.
Metropolitano își schimbă numele pentru a 3-a oară
Metropolitano a fost inaugurat în 2017 și s-a asociat cu Wanda, în schimbul a aproximativ 9,5 milioane de euro pe sezon, într-un contract care a durat până în 2022. Odată cu acel parteneriat, grupul chinez a intrat și în acționariatul clubului.
După ce înțelegerea cu Wanda a ajuns la final, a urmat asocierea cu Civitas, societate care va continua să o sponsorizeze pe Atletico Madrid cel puțin încă 5 ani de acum încolo.
Tot în acest an, Atletico Madrid a semnat un contract până în 2026 cu LG Electronics, în urma căruia va fi instalat un „Sky Ribbon” pe acoperișul stadionului, un ecran LED eliptic format din 400 de metri de plasă flexibilă care va crea un spectacol vizual la 360 de grade.
Acest ecran poate fi văzut din orice parte a stadionului și va dispune de o tehnologie unică: instalația va avea 2.000 de metri pătrați de ecrane LED și va fi ceva ce nu a mai fost văzut pe niciun alt stadion, urmând a fi integrată în acoperiș. Inaugurarea ar urma să fie făcută înainte de finalul actualului sezon din La Liga.