- Cele mai interesante știri ale săptămânii din marketing și business sportiv. Episodul 58.
- Astăzi, printre altele, despre noul sponsor al clubului FC Argeș, despre câți bani va primi David Popovici pentru medaliile cucerite la Europenele U23 și despre parteneriatul dintre Sega și McLaren.
- Valencia a obținut o finanțare de 322.000.000 de euro pentru stadionul Nou Mestalla, astfel că arena cu o capacitate de 70.000 de locuri ar urma să fie inaugurată în 2027. Construcția începută în anul 2000 a fost pusă pe pauză în urmă cu 16 ani, din lipsă de fonduri.
- Nou-promovata FC Argeș a semnat un parteneriat cu grupul Carmistin. „Vulturii” vor avea pe tricou logo-ul La Provincia, unul dintre brandurile holdingului care activează în sectorul agroalimentar.
- Bayern Munchen a semnat un parteneriat cu Betano. Alianța strategică stabilește brandul de pariuri sportive drept Partener Oficial al campioanei Germaniei începând cu stagiunea care debutează în august 2025, până la finalul sezonului 2027-2028.
- Înotătorul David Popovici va primi 41.250 de lei pentru cele două medalii de aur și pentru medalia de bronz cucerite la recentele Campionate Europene de Natație Under 23. Românul a stabilit și un nou record european în proba de 100 m liber, cu 46,71 secunde, al doilea timp din istorie.
- Winbet a devenit Partener Oficial de Betting al clubului AC Milan. Clienții agenției de pariuri sportive din Bulgaria si Romania vor beneficia de tricouri oficiale ale echipei milaneze, semnate de „legenda” Alessandro Costacurta.
- FCSB a încasat 8.700.000 de euro din comercializarea biletelor în sezonul 2024-2025, 6.000.000 din partidele europene și 2.700.000 din cele 20 de meciuri de acasă din SuperLiga României. Cea mai mare sumă, 1.800.000 de euro, a fost obținută la confruntarea cu Manchester United, de pe Arena Națională.
- Sega, companie multinațională japoneză de jocuri video, a devenit partener oficial al echipei de Formula 1 McLaren. În 2026, cele două branduri vor celebra atât 35 de ani de la crearea personajului de jocuri video Sonic the Hedgehog, cât și cel de-al 1000-lea Grand Prix în care vor concura monoposturile francizei.
- Potrivit GOLAZO.ro, Antena 1 a achiziționat drepturile tv pentru partidele disputate acasă de FCSB în primele două tururi preliminare ale Champions League. Primul joc va avea loc pe 9 iulie, contra andorranilor de la Inter Club D’Escaldes. Suma plătită de postul de televiziune depășește 200.000 de euro.
- CFR Cluj va fi sponsorizată din noul sezon de Can Holding, o companie din Turcia cu activități în energie și petrol, electronice, educație, logistică, sănătate și turism. Printre altele, stadionul din Gruia va purta numele holdingului turcesc. Un alt brand intrat în parteneriat cu clubul clujean în această vară este Don.ro, cazino online căruia îi face reclamă chiar antrenorul Dan Petrescu.
- Real Madrid și Cisco au extins parteneriatul aflat în vigoare. Compania de tehnologie urmează să furnizeze conectivitate Wi-FI 7, infrastructură AI și alte servicii IT inovatoare atât pentru stadionul Bernabeu, cât și pentru complexul de antrenament Real Madrid City.
* Autorul pastilei săptămânale „Business Drops” pentru GOLAZO.ro este Cristian Gheorghe, fost manager la Sportul Studențesc în anii 2000. Co-autor al manualului de Marketing Sportiv, el este fondatorul Sports Business Academy și inițiator al primei scoli de marketing sportiv in ASE București