Încasări record  Câți bani a luat  Pro TV  din publicitate la meciul România - Slovacia
România - Slovacia, la EURO 2024 / Foto: Sport Pictures

Încasări record Câți bani a luat Pro TV din publicitate la meciul România - Slovacia

  • Audiență record pentru Pro TV, televiziunea care a transmis, miercuri, partida România - Slovacia (1-1), care i-a trimis pe „tricolori” în optimile de finală ale EURO 2024.
  • Din primele estimări, suma încasată ar fi de aproximativ un milion de euro.

Așa cum este normal, o creștere substanțială a audienței aduce după sine și încasări mai mari din publicitate.

Este și cazul celor de la Pro TV care, din informațiile oferite de paginademedia.ro, ar fi încasat aproximativ 1.000.000 de euro.

Meciul România - Slovacia a fost urmărit la Pro TV de peste 4.000.000 de telespectatori în fiecare minut. Minutele de vârf s-au apropiat de 5.000.000.

Astfel, a fost atins un nou record în materie de meciuri disputate la ora 19:00. Iar cifrele nu cuantifică spațiile publice, terasele sau piețele în care românii s-au adunat pentru a viziona partida.

A picat recordul de la România - Franța, din 2016

76% din publicul comercial s-a uitat la meciul României. Până acum, recordul era deținut de partida Franța - România, de la EURO 2016 - 71%.

Sursa citată anunță că numai în pauza partidei au fost peste 30 de reclame, plus alte calupuri înainte și după partidă.

Prețurile pentru fiecare reclamă sunt diferite, în funcție de faza competiție, de poziția în calupuri, de pachetul cumpărat (dacă intră pe un singur meci sau mai multe), ș.a.

Așadar, paginademedia.ro estimează că o reclamă la Pro TV s-a vândut, în medie (grație audienței uriașe a meciului), cu sume între 17.000 și 20.000 de euro. Cel puțin.

Din calcule reiese că, doar din publicitate, încasările au fost între 750.000 - 950.000 de euro. Totuși, suma ar putea depăși ușor 1.000.000 de euro, în funcție de pachetele cumpărate de către clienți.

10 din cele 30 de reclame din pauza meciului România - Slovacia au aparținut caselor de pariuri (Betano, SuperBet, MaxBet și TotoGaming etc.).

Reclamele din pauza de publicitate a meciului Slovacia - România:

  • Coca Cola
  • Betano
  • Lidl
  • Superbet
  • Kober
  • Bilka
  • Dero
  • MrBit
  • Dicarbocalm
  • Emag
  • OldSpice
  • Ciucaş
  • Flip.ro
  • Unibet
  • Flanco
  • Lays
  • Sâmbureşti
  • BYD
  • Altex
  • Vodafone
  • Totogaming
  • Brico
  • Danke
  • Murfatlar
  • Winner
  • Carrefour Bringo
  • Returo
  • MaxBet
  • Penny
  • Orange
  • Superbet
  • Betano
  • Casa Pariurilor
  • BYD
Dan Udrea: Lăsați-l pe Hagi!
Opinii
07:45
Dan Udrea: Lăsați-l pe Hagi!
Citește mai mult
Dan Udrea: Lăsați-l pe Hagi!
Noroc sau speculăCum mai poți găsi bilete la România - Olanda » Șanse infime prin varianta oficială
EURO 2024
30.06
Noroc sau speculăCum mai poți găsi bilete la România - Olanda » Șanse infime prin varianta oficială
Citește mai mult
Noroc sau speculăCum mai poți găsi bilete la România - Olanda » Șanse infime prin varianta oficială
MergE pe RomâniaÎncă o legendă îi vede pe „tricolori” în sferturi la Euro: „Cea mai mare surpriză”
Nationala
30.06
MergE pe RomâniaÎncă o legendă îi vede pe „tricolori” în sferturi la Euro: „Cea mai mare surpriză”
Citește mai mult
MergE pe RomâniaÎncă o legendă îi vede pe „tricolori” în sferturi la Euro: „Cea mai mare surpriză”
Prodigy Lamine Yamal doboară record după record
EURO 2024
30.06
Prodigy Lamine Yamal doboară record după record
Citește mai mult
Prodigy Lamine Yamal doboară record după record