- Deși a jucat deja un meci, Dinamo a făcut abia azi prezentarea noului partener comercial principal
- „Câinii” au schimbat compania de betting, iar Superbet va fi imprimat pe partea din față a tricourilor
- Rapid, Universitatea Cluj și Farul au și ele același partener comercial precum Dinamo
- 600.000 de euro lua Dinamo de a Win2, suma încasată de la Superbet fiind cu 200.000 de euro mai mare.
Dinamo mută pe toate planurile. Și-a construit vara aceasta o nouă echipă, una care speră să nu mai dea atâtea emoții privind rămânerea în Liga 1.
A schimbat ofițerul de presă, Eugen Voicu iese din organigrama clubului, iar, din acest sezon, „câinii” au și un nou partener comercial principal: Superbet.
Mai mulți bani pentru Dinamo
Rapid, Universitatea Cluj și Farul sunt celelalte trei cluburi ce poartă același partener comercial pe tricouri.
În sezonul precedent și Gloria Buzău s-a aflat în aria casei de pariuri care a cooptat și Dinamo.
În sezonul precedent Dinamo a purtat pe fața tricourilor numele unei alte companii de betting, Win2. Sponsor care vira 600.000 de euro în conturile clubului.
Noul partener comercial aduce în conturile clubului în jur de 800.000 de euro, plus anumite bonusuri în funcție de performanțele clubului. Contractul este semnat pentru un an, dar poate fi prelungit pentru încă două sezoane.
„Să fim mai mult decât am fost”
Dan Gătăianțu, unul dintre acționarii lui Dinamo, a vorbit despre parteneriatul semnat de formația alb-roșie. Și despre faptul că echipa își dorește să facă un pas în față:
„Dinamo trebuie să fie mai mult decât a fost. Pe acest drum avem nevoie de parteneri puternici. Care să crească împreună cu noi. Superbet e noul sponsor principal al lui Dinamo. De acum totul se îndreaptă spre performanță”, a zis acționarul dinamovist.