- Dinamo nu e pe plus doar din punct de vedere sportiv, odată cu asigurarea prezenței în play-off.
- Clubul a încasat sume importante din zona de marketing în acest sezon, comparativ cu anul trecut, și are obiective și mai mari pentru campionatul viitor.
Încasările din merchandising, bilete și sponsorizări au cunoscut creșteri majore, spune directorul de marketing Romeo Bănică.
Obiectivul lui Dinamo: creștere de 3-4 milioane sezonul viitor
„Evident că stăm mai bine ca sezonul trecut, pe unele borne am depășit, pe altele suntem în urmă.
Sezonul trecut am avut încasări de 200.000 de euro din merchandising. Anul acesta ajungem 500.000, dar încă suntem departe. Anul viitor obiectivul e 800.000-1.000.000 de euro.
Și la ticketing e o creștere foarte mare. Pe Arc am avut o medie de încasări de 150.000 lei pe meci (n.r. 30.000 de euro), anul acesta e de 200.000 lei pe meci (n.r. 40.000 de euro). Meciul cu FCSB de pe Arenă a fost echivalentul a 5 meciuri sold out pe Arc, ca încasări.
Din publicitate, Superbet (n.r. sponsorul principal) ne aduce dublu față de aceeași poziție pe tricouri din sezonul trecut, dar am negociat și bonusuri pe care ne dorim sa le atingem, sunt diferiți indicatori. Nu doar din zona sportivă, ci și ce ține strict de activități de marketing, prezență la stadion.
Bonus e și investiția făcută în brandul Dinamo, care ajută foarte tare la atragerea partenerilor.
Arată mai bine ca anul trecut, dar vrem ca la anul să fie o creștere de 3-4 milioane de euro, acesta e obiectivul trasat intern.
Mare parte trebuie să vină din zona comercială, publicitate, parteneri de echipament, experiența la stadion, vânzare de pachete hospitality, vânzare de bilete și abonamente per meci.
A fost o creștere sportivă și financiară față de anul trecut, la anul vrem o creștere de 30-40%, pentru ca clubul să fie sustenabil, să nu depindă de vânzarea de jucători, participarea în cupele europene și altele pe care nu le ai în mod direct sub control”, a spus Bănică la Radio Dinamo.
„Va fi cel mai frumos tricou pe care l-a avut Dinamo”
Oficialul „câinilor” a vorbit și despre înlocuirea sponsorului tehnic, Macron, începând din vară. S-a vorbit despre o posibilă înțelegere cu Puma, pe care Bănică nu a confirmat-o, dar a precizat că Dinamo nu va mai avea echipament de linie, luat dintr-un catalog, ci unul complet personalizat:
„Sezonul viitor vom avea un tricou custom, dedicat echipei noastre, pe care nu-l vom mai vedea nicăieri.
Va fi cel mai frumos tricou pe care l-a avut Dinamo vreodată în istoria sa, sper eu”.
48 TV, noul post al clubului Dinamo
Romeo Bănică a dat detalii și despre noul post TV al clubului:
„În curând va fi lansat 48 TV, postul clubului. Avem ca termen 15 martie, așteptăm niște materiale care trebuie livrate. Colegii mei au pregătit deja materiale pe care le vom difuza, vor fi podcasturi, interviuri, emisiuni. E un conținut la care doar noi avem acces și vrem să-l aducem în prim-plan.
Numele e ales așa pentru că a fost dorința noastră de a activa acest brand, îl folosim și în alte cazuri. Vrem să creăm un brand al lui Dinamo cu «1948» sau «48», să fie și o linie merchandising fără o trimitere evidentă spre Dinamo, fără logo, care să poată fi purtată pe stradă”.