- Celebrul stadion al orașului Milano se confruntă cu un paradox: cele două formații locale nu atrag același număr de spectatori.
- Meciurile de acasă ale lui AC Milan sunt sold-out aproape de fiecare dată, în timp ce la cele ale lui Inter nu se depășește o asistență medie de 70.000 de spectatori.
- Cele două formații rivale împart același stadion, San Siro/Giuseppe Meazza, din 1947, capacitate 75.817.
AC Milan a jucat acasă sâmbătă, în etapa #29 din Serie A, câștigată scor 2-1 în fața celor de la Como.
Paradoxul San Siro: AC Milan vinde mai multe bilete decât Inter Milano
AC Milan a jucat din nou cu casa închisă în ultimul meci, scor 2-1 cu Como, și a dus mai departe „paradoxul” ultimelor luni.
Deși e abia pe poziția a 7-a în campionat și eliminată din Liga Campionilor, AC Milan aduce mai mulți suporteri la stadion decât liderul Inter, biletele lor fiind vândute în totalitate aproape la fiecare meci.
Meciul Inter - Como din 23 decembrie a fost ultimul în care prezența nerazzurrilor a depășit pragul de 70.000 de spectatori în campionat. Pragul a fost trecut doar la meciul cu Monaco, scor 3-0, din Liga Campionilor, potrivit gazzetta.it.
Care ar putea fi motivele paradoxului San Siro
O primă posibilă explicație ar fi că prețurile medii pentru Inter - Monza, ultimul meci jucat acasă de formația lui Inzaghi, au fost cu peste 20 de euro mai mari decât cele așteptate pentru AC Milan - Como.
De fapt, biletele de la meciurile lui Inter costă adesea dublu față de cele de la rossoneri.
Altă explicație ar putea fi că prezența la meci a deținătorilor de abonamente nu poate fi stabilită cu exactitate. Astfel, neștiind câți suporteri abonați sunt la stadion, nu poate fi stabilită exact cauza locurilor goale, mai notează sursa citată.