- Dinamo își va lansa noul echipament Puma în cadrul unui eveniment special, alături de suporteri, pe 3 iulie.
- Anunțul i-a deranjat pe cei care au precomandat tricoul: „Ai luat primul și primești ultimul”.
„Câinii” și-au prezentat noul sponsor tehnic pe 11 aprilie, moment în care au fost scoase la vânzare 500 de tricouri. Acestea s-au vândut în mai puțin de 48 de ore, iar stocul a fost suplimentat cu încă 1.000 de echipamente.
Dinamo își lansează tricoul pe 3 iulie
După mai bine de două luni de suspans, fanii au aflat când vor putea vedea noul tricou, despre care directorul de marketing Romeo Bănică spunea că va fi „cel mai frumos din istoria clubului”.
La evenimentul din 3 iulie vor putea asista și fanii dinamoviști, însă vor avea locul asigurat doar cei care își vor cumpăra tricoul la intrare.
„Save the date: 3 iulie. Familia Dinamo se reunește! Nu mai e un secret… Avem echipament nou pentru sezonul viitor și vrem să-l lansăm așa cum trebuie: cu voi alături, într-un cadru exclusiv!
Dacă îți iei tricoul oficial de joc direct de la eveniment, ai automat ACCES GARANTAT!
*Locurile sunt limitate!
*Adresa unde se va ține evenimentul: Șoseaua București-Ploiești 2B”, a anunțat Dinamo.
„Câinii” și-au supărat fanii: „Vi se pare normal?”
Condiția pusă de oficiali nu e deloc pe placul celor care au cumpărat tricoul înainte de a-l vedea.
Aceștia sunt nemulțumiți de faptul că nu ei vor fi primii care vor pune mâna pe noul echipament, ci cei care vor fi prezenți la eveniment.
Tricourile precomandate vor fi livrate începând cu 1 iulie.
- „Daca ai dat precomandă contribuind la succesul vânzării a 1000+ tricouri pe «neve» și vrei să participi la evenimentul lansării echipamentului, trebuie să mai cumperi înca o dată tricoul de la intrare. Asta da schema de marketing, felicitări”
- „Deci dacă mergi acolo ai întâietate… ăia or să aibă tricoul înaintea celor care au făcut precomandă întocmai pentru a fi primii”
- „Ai luat primul și primești ultimul. Noi am făcut precomandă degeaba. Ăia or să se bucure de ele pe loc… Vi se pare normal?”
În plus, fanii dinamoviști cer în continuare noi transferuri: „E bine ca avem echipament, dar să vedem dacă avem jucători suficienți pentru a le îmbrăca”.
Sponsorii lui Dinamo de-a lungul istoriei
- Adidas (1979-1982)
- Puma (1982-1987)
- Ennedue (1987-1990)
- Mannarini (1990-1991)
- Hummel (1991-1992)
- Umbro (1993-1994)
- Pienne (1994-1995)
- Diadora (1995-1999)
- Joma (1999-2000)
- Lotto (2000-2006)
- Nike (2006-2017)
- Macron (2017-2025).