Situația financiară precară a celor de la Barcelona este cunoscută în aceste momente. Presa catalană anunță însă un important contract de sponsorizare pe care gruparea de pe Camp Nou urmează să-l semneze.
Astfel, conform postului de radio catalan Rac1, oficialii Barcelonei vor anunța în curând numele noului sponsor de pe tricourile blau-grana.
Informația a fost preluată și de Reuters care vorbește despre Spotify (platformă muzicală) ca fiind noul sponsor de pe tricourile Barcelonei.
Este vorba despre o înțelegere valabilă pentru trei sezoane, în urma căreia gruparea condusă de Joan Laporta să încaseze 280 de milioane de euro.
Conform contractului, Barcelona va purta Spotify pe tricouri atât la echipele masculine, cât și la cele feminine.
În prezent, Barcelona evolueză pe tricouri cu numele Rakuten imprimat (retailer japonez care a semnat în 2017 un contract cu gruparea catalană).
Aflată într-o situație financiară modestă (a fost nevoită să-i cedeze în vara anului trecut pe Lionel Messi și Antoine Griezmann din cauza salariilor mari pe care le aveau), Barcelona a promovat la prima echipă mai mulți tineri din La Masia.
* articol publicat inițial pe Hotnews.ro