- Cele două posturi TV care au transmis meciul FCSB - Olympiacos, Digi Sport și Prima Sport, au avut o audiență cumulată de peste 6 puncte de rating
- Doar 4 programe ale zilei de joi au fost mai urmărite decât meciul de pe Arena Națională, toate difuzate de Pro TV
Fotbalul continuă să producă audiență mare, mai ales atunci când e vorba despre meciuri cu implicare europeană, iar în joc e echipa care e creditată cu cel mai mare bazin de suporteri din România, FCSB.
Partida FCSB - Olympiacos, în ciuda faptului că s-a desfășurat pe un interval orar extrem de înaintat, 22:00 - 23:59, a suscitat un interes major și pentru cei din fața televizoarelor, nu doar din perspectiva asistenței pe stadion, care a trecut de 43.000 de spectatori.
Conform măsurilor de audiență, cele două posturi TV pe care a putut fi urmărit jocul de pe Arena Națională, Digi Sport și Prima Sport, au atins un nivel mare. Un rating cumulat de 6,3 puncte de rating și peste 23% share, pe publicul cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, la nivel național.
Ratingul reprezintă procentul celor care s-au uitat la meci, raportat la totalul celor care dețin TV în România, în vreme ce share-ul determină procentul de televizoare care erau pe FCSB - Olympiacos din totalul celor deschise. Ceea ce înseamnă că aproape un sfert din cele care erau pornite erau fie pe Prima Sport, fie pe Digi Sport.
Audiența a fost mare și plasează partida de fotbal pe locul 5 între cele mai urmărite programe de televiziune pe parcursul zilei de joi. Toate cele care sunt pe podium aparțin Pro TV, televiziunea numărul 1 în România.
TOP 5 programe TV pentru ziua de joi
PROGRAM | DURATĂ | RATING / SHARE |
1. Știrile Pro TV | 51 minute | 9,8 / 30 |
2. Las Fierbinți (Pro TV) | 59 minute | 8,8 / 23,5 |
3. Vremea (Știrile Pro TV) | 5 minute | 8,6 / 23,8 |
4. Sport (Știrile Pro TV) | 17 minute | 8,6 / 24,5 |
5. FCSB - Olympiacos (Digi Sport, Prima Sport) | 117 minute | 6,3 / 23,1 |
Într-o săptămână în care evenimentele din politică, în urma primului tur al alegerilor prezidențiale, au captat atenția publicului, meciul de joi a reușit, totuși, să bată orice emisiune sau program care a avut o dezbatere electorală sau o tematică pe marginea alegerilor.
Antena 1, de exemplu, a programat în prime-time, de la 19:30, emisiunea „Alege ce urmează, tu ești liderul”, o dezbatere electorală.
Acest program a avut cu aproape 20% sub audiența meciului, în vreme ce emisiunile politice cu cel mai mare rating de la Antena 3 și Digi24 au făcut fiecare de aproape 4 ori mai puțin decât FCSB - Olympiacos.