Cehia a obtinut primul succes la EURO - sambata, o tanara de 22 de ani reprezentand aceasta tara a castigat titlul de Miss EURO 2008, la un concurs care a reunit reprezentante din toate tarile calificate.
Cotidianul grec Eleftheros Typos a publicat o analiza a campaniilor publicitare organizate in jurul turneului final. Principala descoperire? Aproximativ un milion de greci sunt inscrisi in concursurile producatorilor de bere, lapte, patiserie, samd, pentru a castiga bilete la turneu. Un milion pentru doar 453 de bilete cate sunt puse la bataie in toate campaniile publicitare...
Germania este singura echipa care a inchis toate antrenamentele din perioada EURO 2008. "Vrem sa impresionam in timpul jocurilor, nu in afara lor", a explicat selectionerul Joachim Low. Jucatorii germani trebuie sa fie atenti totusi la cum se dezvaluie suporterilor: conform unui studiu publicat de Kicker, optimismul fanilor a scazut - doar 43 la suta cred ca nationala lor va castiga turneul, mai putini decat se exprimasera in februarie.
Romania nu a inchis antrenamentele, insa a izolat hotelul. Conform Gazetei Sporturilor, federatia romana a cerut directiei hotelului din Saint Gall sa faca in asa fel incat nimeni sa nu aiba posibilitatea de a vedea vreun amanunt din curtea interioara.
Postul national de radio din Polonia lanseaza un canal special pentru campionatul de fotbal, care se cheama "Radio EUROCK". Numele vorbeste de la sine - publicul-tinta este reprezentat de tinerii intre 20 si 35 de ani, care prefera muzica rock.
* articol publicat inițial pe Hotnews.ro