PREZENTARE Începe un nou sezon din Formula 1 - Bahrain, primul Grand Prix din 2022

PREZENTARE Începe un nou sezon din Formula 1 - Bahrain, primul Grand Prix din 2022

Pe 20 martie începe un nou sezon din Formula 1, echipele din Marele Circ prezentându-se cu bagaje, ambiții si vedete în Bahrain. Pe circuitul Sakhir, Max Verstappen va începe primul sezon în postura de campion mondial, iar Lewis Hamilton (Mercedes) a afirmat că Ferrari, Red Bull și McLaren au arătat cel mai bine în teste.

Formula 1Foto: Budrul Chukrut/SOPA Images / Shutterstock Editorial / Profimedia

* În România, cursele vor fi în direct pe Digisport, Telekom Sport și Look Sport.

Cum arată programul Marelui Premiu de la Bahrain

Vineri:

Antrenamente libere 1: 14:00 (ora României)

Antrenamente libere 2: 17:00

Sâmbătă:

Antrenamente libere 3: 14:00

Calificări: 17:00

Duminică:

Cursa: 17:00.

Bahrain International Circuit

Primul Grand Prix organizat: 2004

Numărul tururilor: 57

Lungimea circuitului: 5.412 km

Distanța totală: 308.238 km

Record pe tură: 1:31.447 - Pedro de la Rosa, în 2005.

Cum arată circuitul Sakhir

Ce a fost în 2021:

1. Lewis Hamilton (Mercedes)

2. Max Verstappen (RedBull)

3. Valtteri Bottas (Mercedes)

Cel mai rapid tur: Valtteri Bottas (Mercedes) - 1:32.090 (în turul 56)

Pole-position: Max Verstappen (RedBull).

Prezentările celor 20 de piloţi:

Un număr de 20 de piloţi, de la zece echipe, se vor alinia la startul sezonului 2022 de Formula 1, Marele Premiu al Bahrainului, în data de 20 martie, transmite EFE.

Printre cei 20 de piloţi din acest sezon se numără patru campioni mondiali, Max Verstappen (un titlu), Lewis Hamilton (7), Sebastian Vettel (4) şi Fernando Alonso (2), şi un debutant, chinezul Guanyu Zhou, de 22 ani, scrie Agerpres.

Alfa Romeo Racing Orlen (monopost Alfa Romeo C42 Ferrari)

24. Guanyu Zhou (China), născut pe 30 mai 1999 (22 ani); debutant în Formula 1.

77. Valtteri Bottas (Finlanda), născut pe 28 august 1989 (32 ani); debut: 2012; cel mai bun clasament final: 2 (2019, 2020); starturi în Mari Premii: 178; victorii: 10; podiumuri: 67; pole position: 20; cele mai rapide tururi: 19; puncte: 1.738

AlphaTauri Honda (AlphaTauri AT03 Red Bull)

10. Pierre Gasly (Franţa), născut pe 7 februarie 1996 (26 ani); debut: 2017; cel mai bun clasament final: 7 (2019); starturi în Mari Premii: 86; victorii: 1 (Italia, 2020); podiumuri: 3; cea mai bună poziţie pe grila de start: 2; cele mai rapide tururi: 3; puncte: 309

22. Yuki Tsunoda (Japonia), născut pe 11 mai 2000 (21 ani); debut: 2021; cel mai bun clasament final: 14 (2021); starturi în Mari Premii: 21; cea mai bună clasare în cursă: 4, cea mai bună poziţie pe grila de start: 7; puncte: 32

BWT Alpine F1 Team (Alpine A522 Renault)

14. Fernando Alonso (Spania), născut pe 29 iulie 1981 (40 ani); debut: 2011; cel mai bun clasament final: Locul 1 (2005, 2006); starturi în Mari Premii: 333; victorii: 32 (ultima în Spania 2013); podiumuri: 98; pole position: 22; cele mai rapide tururi: 23; puncte: 1.980

31. Esteban Ocon (Franţa), născut pe 17 septembrie 1996 (25 ani); debut: 2014; cel mai bun clasament final: 8 (2017); starturi în Mari Premii: 89; victorii: 1 (Ungaria 2021); podiumuri: 2; cel mai bun loc pe grila de start: 3; puncte: 272

Aston Martin Aramco Cognizant (Aston Martin AMR22 Mercedes)

5. Sebastian Vettel (Germania), născut la 3 iulie 1987 (34 ani); debut: 2006; cel mai bun clasament final: Locul 1 (2010, 2011, 2012, 2013); starturi în Mari Premii: 279; victorii: 53; podiumuri: 122; pole position: 57; cele mai rapide tururi: 38; puncte: 3.061

18. Lance Stroll (Canada), născut la 29 octombrie 1998 (23 ani); debut: 2017; cel mai bun clasament final: 11 (2020); starturi în Mari Premii: 100; cel mai bun clasament în cursă: locul 3; podiumuri: 3; pole position: 1; puncte: 176

Ferrari (Ferrari F1-75)

55. Carlos Sainz jr (Spania), născut la 1 septembrie 1994 (27 ani); debut: 2015; cel mai bun clasament final: 5 (2021); starturi în Mari Premii: 140; cel mai bun loc în cursă: 2; podiumuri: 6; cel mai rapid tur: 1; puncte: 536,5

16. Charles Leclerc (Monaco), născut la 16 octombrie 1997 (24 ani); debut: 2016; cel mai bun clasament final: 4 (2019); starturi în Mari Premii: 80; victorii: 2; podiumuri: 13; pole position: 9; cele mai rapide tururi: 4; puncte: 560

Haas F1 Team (Haas VF-22 Ferrari)

20. Kevin Magnussen (Danemarca), născut la 5 octombrie 1992 (29 ani); debut: 2014; cel mai bun clasament final: 9 (2018); starturi în Mari Premii: 119; cel mai bun loc în cursă: 2 (Australia 2014); podiumuri: 1; cele mai rapide tururi: 2; puncte: 158

47. Mick Schumacher (Germania), născut la 22 martie 1999 (22 ani); debut: 2020; cel mai bun clasament final: 19 (2021); starturi în Mari Premii: 22; cel mai bun loc în cursă: 12 (Ungaria 2021)

McLaren F1 Team (McLaren MCL36 Mercedes)

3. Daniel Ricciardo (Australia), născut pe 1 iulie 1989 (32 ani); debut: 2011; cel mai bun clasament final: 3 (2014, 2016); starturi în Mari Premii: 210; victorii: 8; podiumuri: 32; pole position: 3; cele mai rapide tururi: 16; puncte: 1.274

4. Lando Norris (Marea Britanie), născut la 13 noiembrie 1999 (21 ani); debut: 2018; cel mai bun clasament final: 6 (2021); starturi în Mari Premii: 60; cel mai bun loc în cursă: 2 (Italia, 2021); podiumuri: 5; pole postion: 1 (Rusia, 2021); cele mai rapide tururi: 3; puncte: 306

Mercedes-AMG Petronas (Mercedes W13)

44. Lewis Hamilton (Marea Britanie), născut la 7 ianuarie 1985 (37 ani); debut: 2007; cel mai bun clasament final: Locul 1 (2008, 2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020); starturi în Mari Premii: 288; victorii: 103; podiumuri: 182; pole position: 103; cele mai rapide tururi: 59; puncte: 4.165,5

63. George Russell (Marea Britanie), născut la 15 februarie 1998 (24 ani); debut: 2017; cel mai bun clasament final: 15 (2021); starturi în Mari Premii: 60; cel mai bun loc în cursă: 2 (Belgia 2021); cele mai rapide tururi: 1; puncte: 19

Oracle Red Bull Racing (Red Bull RB18)

33. Max Verstappen (Olanda), născut la 30 septembrie 1997 (24 ani); debut: 2014; cel mai bun clasament final: Locul 1 (2021); starturi în Mari Premii: 141; victorii: 20; podiumuri: 60; pole position: 13; cele mai rapide tururi: 16; puncte: 1557,5

11. Sergio Perez (Mexic), născut la 26 ianuarie 1990 (32 ani); debut: 2011; cel mai bun clasament final: 4 (2020, 2021); starturi în Mari Premii: 213; victorii: 2 (Bahrain 2020, Azerbaidjan 2021); podiumuri: 15; cele mai rapide tururi: 6; puncte: 896

Williams Racing (Williams FW44 Mercedes)

6. Nicholas Latifi (Canada), născut la 29 iunie 1995 (26 ani); debut: 2018; cel mai bun clasament final: 17 (2021); starturi în Mari Premii: 39; cel mai bun loc în cursă: 7; puncte: 7

23. Alexander Albon (Thailanda), născut la 23 martie 1996 (25 ani); debut: 2019; cel mai bun clasament final: 7 (2020); starturi în Mari Premii: 38; cel mai bun loc în cursă: 3; podiumuri: 2; puncte: 197.

*sursă foto: formula1.com

Număr record de curse în Formula 1

Sezonul 2022 al Formulei 1 va debuta duminică în Bahrain şi va cuprinde un număr record de curse, 23, însă o poziţie a rămas liberă după anularea Marelui Premiu al Rusiei, de la Soci, scrie Agerpres.

În 2022 va avea loc prima cursă de Formula 1 la Miami, în timp ce Qatarul nu va găzdui un Grand Prix în acest an din cauza Cupei Mondiale de fotbal, în timp ce China lipseşte în continuare din cauza restricţiilor legate de Covid-19.

Australia, Singapore, Canada şi Japonia revin în Formula 1 după ce au lipsit din cauza pandemiei

Cursele (suplimentare) care au avut loc anul trecut în Portugalia şi Turcia nu mai figurează în calendarul pe acest an, în timp ce Austria va găzdui o singură cursă, după ce în 2021 a organizat două.

Trei mari premii, Imola, Austria şi Brazilia, vor avea şi curse de sprint.

Calendarul sezonului

20 martie - Marele Premiu al Bahrainului, circuitul Sakhir

27 martie - Marele Premiu al Arabiei Saudite, Jeddah

10 aprilie - Marele Premiu al Australiei, Melbourne

24 aprilie - Marele Premiu al regiunii Emilia Romagna, Imola (Italia)

8 mai - Marele Premiu de la Miami (SUA)

22 mai - Marele Premiu al Spaniei, Barcelona

29 mai - Marele Premiu al principatului Monaco

12 iunie - Marele Premiu al Azerbaidjanului, Baku

19 iunie - Marele Premiu al Canadei, Montreal

3 iulie - Marele Premiu al Marii Britanii, Silverstone

10 iulie - Marele Premiu al Austriei, Spielberg

24 iulie - Marele Premiu al Franţei, Le Castellet

31 iulie - Marele Premiu al Ungariei, Budapesta

28 august - Marele Premiu al Belgiei, Spa-Francorchamps

4 septembrie - Marele Premiu al Olandei, Zandvoort

11 septembrie - Marele Premiu al Italiei, Monza

25 septembrie - vacant (a fost Marele Premiu al Rusiei)

2 octombrie - Marele Premiu al statului Singapore

9 octombrie - Marele Premiu al Japoniei, Suzuka

23 octombrie - Marele Premiu al Statelor Unite, Austin

30 octombrie - Marele Premiu al Mexicului, Ciudad de Mexico

13 noiembrie - Marele Premiu al Braziliei, Sao Paulo

20 noiembrie - Marele Premiu de la Abu Dhabi, Yas Marina.

*sursă foto: formula1.com

Sezonul cu cele mai mari schimbări din ultimele decenii

Noul sezon de Formula 1 debutează duminică în Bahrain cu cele mai mari modificări din ultimele decenii, dar în acelaşi timp ridică şi o mulţime de întrebări la care se aşteaptă răspunsuri, comentează Reuters, citată de Agerpres.

Formula 1 promite, în urma acestei revoluţii tehnice, care include modificări aerodinamice, ale roţilor, aripilor, greutăţii şi combustibilului, curse mai spectaculoase, depăşiri mai numeroase şi o luptă mai echilibrată pentru victorie.

Maşinile, mai grele, cu roţi mai mari, arată foarte diferit faţă de modelele din 2021, dar rămâne de văzut dacă toate aceste modificări vor avea succes şi dacă limitele regulamentare nu au fost împinse prea departe.

''Cred că aceasta este de departe cea mai mare schimbare a regulamentului pe care sportul a văzut-o vreodată. Cariera mea începe din 1991 şi cred că depăşeşte totul în ceea ce priveşte Formula 1. Este un concept complet nou, un mod complet diferit de abordare a unui regulament. A fost o provocare masivă. Este cu siguranţă interesant'', a comentat directorul tehnic al lui Aston Martin, Andrew Green.

Ross Brawn, directorul general al Formula One, un alt veteran care activează în acest sport din anii '70, fost director tehnic la Ferrari, a salutat această ruptură reală de trecut.

Conform lui Brawn, toate aceste modificări au ca scop ''crearea unei competiţii mai strânse pentru viitor, lăsând loc unei meritocraţii''.

''Cred că la început va exista o mică diferenţă, dar sunt încrezător că aceste reguli, acest regim şi această cultură vor conduce la curse mult mai bune'', a mai spus Brawn.

Una dintre cele mai importante modificări este creşterea diametrului pneului de la 13 la 18 inci, cu un profil Pirrelli redus, un nou aspect al aripilor faţă şi spate, proiectate să reducă turbulenţele aerodinamice din spatele monoposturilor. Designul aripioarelor vor permite o apăsare mai mare la sol, o stabilitate mai bună în timpul depăşirilor. Mercedes a venit cu modificări la extrem în privinţa gurilor de admisie ale aerului, foarte înguste, care au stârnit deja controverse.

Weekendul de cursă a fost de asemenea condensat, activităţile media fiind mutate de vineri pentru joi şi se vor acorda mai multe puncte pentru cursele de sprint care vor avea loc în Italia, Austria şi Brazilia.

Fiecare echipă va putea să testeze piloţi tineri în cele două sesiuni de antrenamente de vineri pe parcursul întregului sezon.

Plafonul bugetar, redus acum la 140 de milioane de dolari, a fost introdus ca un alt element strategic.

''Trebuie să decizi extrem de atent unde investeşti dolarii în cercetare şi dezvoltare. În trecut, era mai uşor pentru că puteai urma mai multe căi în obţinerea performanţei. Azi, trebuie să decizi care variantă are cel mai mare potenţial şi să te angajezi pe acel drum. Aşa că este un mod total diferit de a opera pentru echipele mari'', a opinat Toto Wolff, şeful lui Mercedes, echipă care a câştigat ultimele opt titluri mondiale la constructori.

Combustibilul din sezonul 2022 va fi unul mai curat, cantitatea de biocombustibil din amestecul carburant va creşte de la 5,75% la 10%, iar greutatea maşinilor va urca de la 725 de kilograme la 790 kg.

*sursă foto: redbull.com

Modificări în regulamentul maşinii de siguranţă după scandalul de la Abu Dhabi

Forul conducător al Formulei 1 a modificat regulamentul maşinii de siguranţă (safety car) începând din acest sezon pentru a evita repetarea unui controverse care a izbucnit anul trecut la Abu Dhabi (Emiratele Arabe Unite), în cursa decisivă pentru soarta titlului mondial la piloţi, transmite Reuters, citată de Agerpres.

Directorul de cursă Michael Masi, care a fost înlocuit luna trecută, a schimbat procedura privind safety car-ul în ultimele tururi ale cursei de pe circuitul Yas Marina, decizie care a permis lui Max Verstappen să-l depăşească in extremis pe Lewis Hamilton şi să câştige primul lui titlu mondial. Britanicul a fost la un pas să obţină a opta sa coroană mondială, un record absolut pentru Formula 1.

Federaţia Internaţională de Automobilism a precizat într-o ediţie revizuită a regulamentelor sportive pentru 2022 că ''toate'' va înlocui mai ambiguul ''orice'', în regula care precizează că toate maşinile depăşite cu un tur vor fi obligate să treacă în faţa maşinilor de la conducere, inclusiv a safety car-ului.

Masi a permis reluarea cursei şi ieşirea safety car-ului, fără ca toate maşinile să treacă de liderul cursei, ceea ce a permis un ultim tur de disputat, iar olandezul cu pneuri mai proaspete a profitat şi şi-a depăşit rivalul la titlul mondial.

Masi a fost înlocuit de doi oficiali, Niels Wittich şi Eduardo Freitas, care vor împărţi postul de director de cursă ca urmare a unei restructurări mai ample a procesului de arbitraj.

Cei doi vor fi asistaţi de Herbie Blash, care revine în rolul de consilier permanent, după ce în 2016 s-a retras din sportul automobilistic. El a fost anterior asistentul directorului de cursă Charlie Whiting.

*sursă foto: Twitter - Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team

Lista campionilor mondiali - piloți și constructori

Germanul Michael Schumacher şi britanicul Lewis Hamilton sunt piloţii cu cele mai multe titluri de campioni în Formula 1, şapte fiecare, dar Hamilton, campionul en titre, are şansa o nouă şansă de a stabili în acest sezon un nou record.

La constructori, Ferrari conduce detaşat, cu 16 titluri, dar ultimul datează tocmai din 2008. Mercedes domină Formula 1 în ultimii, câştigând ultimele opt titluri decernate, scrie Agerpres.

Campioni mondiali - piloţi:

Michael Schumacher (Germania) - 7 titluri (1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004)

Lewis Hamilton (Marea Britanie) - 7 (2008, 2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020)

Juan Manuel Fangio (Argentina) - 5 (1951, 1954, 1955, 1956, 1957)

Alain Prost (France) - 4 (1985, 1986, 1989, 1993)

Sebastian Vettel (Germania) - 4 (2010, 2011, 2012, 2013)

Ayrton Senna (Brazilia) - 3 (1988, 1990, 1991)

Nelson Piquet (Brazilia) - 3 (1981, 1983, 1987)

Niki Lauda (Austria) - 3 (1975, 1977, 1984)

Jackie Stewart (Marea Britanie) - 3 (1969, 1971, 1973)

Jack Brabham (Australia) - 3 (1959, 1960, 1966)

Fernando Alonso (Spania) - 2 (2005, 2006)

Mika Hakkinen (Finlanda) - 2 (1998, 1999)

Emerson Fittipaldi (Brazilia) - 2 (1972, 1974)

Jim Clark (Marea Britanie) - 2 (1963, 1965)

Graham Hill (Marea Britanie) - 2 (1962, 1968)

Alberto Ascari (Italia) - 2 (1952, 1953)

Max Verstappen (Olanda) - 1 (2021)

Nico Rosberg (Germania) - 1 (2016)

Jenson Button (Marea Britanie) - 1 (2009)

Kimi Raikkonen (Finlanda) - 1 (2007)

Jacques Villeneuve (Canada) - 1 (1997)

Damon Hill (Marea Britanie) - 1 (1996)

Nigel Mansell (Marea Britanie) - 1 (1992)

Keke Rosberg (Finlanda) - 1 (1982)

Alan Jones (Australia) - 1 (1980)

Jody Scheckter (Africa de Sud) - 1 (1979)

Mario Andretti (SUA) - 1 (1978)

James Hunt (Marea Britanie) - 1 (1976)

Jochen Rindt (Austria) - 1 (1970)

Dennis Hulme (Noua Zeelandă) - 1 (1967)

John Surtees (Marea Britanie) - 1 (1964)

Phil Hill (SUA) - 1 (1961)

Mike Hawthorn (Marea Britanie) - 1 (1958)

Giuseppe Farina (Italia) - 1 (1950)

Campioni mondiali - constructori:

Ferrari - 16 titluri (1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008)

Williams - 9 (1980, 1981, 1986, 1987, 1992, 1993, 1994, 1996, 1997)

Mercedes - 8 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021)

McLaren - 8 (1974, 1984, 1985, 1988, 1989, 1990, 1991, 1998)

Lotus - 7 (1963, 1965, 1968, 1970, 1972, 1973, 1978)

Red Bull - 4 (2010, 2011, 2012, 2013)

Renault - 2 (2005, 2006)

Brabham - 2 (1966, 1967)

Cooper - 2 (1959, 1960)

Brawn - 1 (2009)

Benetton - 1 (1995)

Tyrrell - 1 (1971)

Matra - 1 (1969)

BRM - 1 (1962)

Vanwall - 1 (1958).

*sursă foto: Twitter - Oracle Red Bull Racing

* articol publicat inițial pe Hotnews.ro

Știrile zilei din sport
Înregistrări scandaloase cu Tadici     GOLAZO.ro  publică   mesaje pline de insulte  ale lui Gheorghe Tadici către handbaliste: „Nesimțitelor, vânzătoarelor! Mizerabilo!”
Special
07:30
Înregistrări scandaloase cu Tadici GOLAZO.ro publică mesaje pline de insulte ale lui Gheorghe Tadici către handbaliste: „Nesimțitelor, vânzătoarelor! Mizerabilo!”
Citește mai mult
Înregistrări scandaloase cu Tadici  GOLAZO.ro publică mesaje pline de insulte ale lui Gheorghe Tadici către handbaliste: „Nesimțitelor, vânzătoarelor! Mizerabilo!”
Furios după umilința cu U Craiova  Eugen Neagoe, mesaj ferm pentru conducere: „Uitați-vă   ce investiții se fac  în campionat!”
Cupa Romaniei
10:33
Furios după umilința cu U Craiova Eugen Neagoe, mesaj ferm pentru conducere: „Uitați-vă ce investiții se fac în campionat!”
Citește mai mult
Furios după umilința cu U Craiova Eugen Neagoe, mesaj ferm pentru conducere: „Uitați-vă  ce investiții se fac în campionat!”
„În locul lui aș tăcea din gură!”  Varga a explodat după   declarațiile lui Louis Munteanu:  „Nu este ofițer de presă, să joace fotbal”
Cupa Romaniei
09:37
„În locul lui aș tăcea din gură!” Varga a explodat după declarațiile lui Louis Munteanu: „Nu este ofițer de presă, să joace fotbal”
Citește mai mult
„În locul lui aș tăcea din gură!” Varga a explodat după declarațiile lui Louis Munteanu: „Nu este ofițer de presă, să joace fotbal”
„Lucescu nu ar mai fi printre noi”  Un fost jucător al antrenorului român prezintă un   scenariu tragic.  Și pronunță un cuvânt: „Manipulator”
Campionate
09:13
„Lucescu nu ar mai fi printre noi” Un fost jucător al antrenorului român prezintă un scenariu tragic. Și pronunță un cuvânt: „Manipulator”
Citește mai mult
„Lucescu nu ar mai fi printre noi” Un fost jucător al antrenorului român prezintă un scenariu tragic. Și pronunță un cuvânt: „Manipulator”
Știri ultima oră
16:32
Dezastru pentru FCSB An încheiat pentru Bîrligea + Un alt jucător e în pericol să rateze derby-ul cu Dinamo » Charalambous oferă noi detalii
Dezastru pentru FCSB An încheiat pentru Bîrligea + Un alt jucător e în pericol să rateze derby-ul cu Dinamo » Charalambous oferă noi detalii
16:13
Collina vrea schimbarea! Șeful arbitrilor FIFA confirmă cele două modificări propuse la CM 2026: „Cu o singură condiție”
Collina vrea schimbarea! Șeful arbitrilor FIFA confirmă cele două modificări propuse la CM 2026:  „Cu o singură condiție”
16:30
LIVE România - Senegal, în grupele principale ale Campionatului Mondial de handbal feminin » „Tricolorele” preiau conducerea
LIVE România - Senegal, în grupele principale ale Campionatului Mondial de handbal feminin » „Tricolorele” preiau conducerea
15:00
Ronaldo, Mondial la 45 de ani? Fostul coleg de națională al lui Cristiano spune că e posibil ca starul să nu se retragă în 2027!
Ronaldo, Mondial la 45 de ani? Fostul coleg de națională al lui Cristiano spune că e posibil ca starul să nu se retragă în 2027!
Mai multe știri de ultimă oră

Opinii

Handbalul nostru de pe urmă

Radu Naum: Handbalul nostru de pe urmă

Radu Naum: Handbalul nostru de pe urmă
Statul lucrează doar atunci când are chef

Dan Udrea: Statul lucrează doar atunci când are chef

Dan Udrea: Statul lucrează doar atunci când are chef
Sifonul?

Cristian Geambașu: Sifonul?

Cristian Geambașu: Sifonul?
Cum să strici o jucărie

Radu Naum: Cum să strici o jucărie

Radu Naum: Cum să strici o jucărie
Florin Tănase, nedezbrăcat și demn!

Dan Udrea: Florin Tănase, nedezbrăcat și demn!

Dan Udrea: Florin Tănase, nedezbrăcat și demn!
Lecția de viață

Silviu Tudor Samuilă: Lecția de viață

Silviu Tudor Samuilă: Lecția de viață
Despre o mistificare

Cristian Geambașu: Despre o mistificare

Cristian Geambașu: Despre o mistificare
De ce ne mirăm?!

Radu Naum: De ce ne mirăm?!

Radu Naum: De ce ne mirăm?!
Tăcerea campioanelor

Cristian Geambașu: Tăcerea campioanelor

Cristian Geambașu: Tăcerea campioanelor
De ce tace Nadia?

Dan Udrea: De ce tace Nadia?

Dan Udrea: De ce tace Nadia?
De ce a refuzat  David Popovici o invitație a președintelui Nicușor Dan

Cătălin Tolontan: De ce a refuzat David Popovici o invitație a președintelui Nicușor Dan

Cătălin Tolontan: De ce a refuzat David Popovici o invitație a președintelui Nicușor Dan
O zi din viața lui Stipe Perica

Cristian Geambașu: O zi din viața lui Stipe Perica

Cristian Geambașu: O zi din viața lui Stipe Perica
Corecți cu David, dar și cu adevărul

Dan Udrea: Corecți cu David, dar și cu adevărul

Dan Udrea: Corecți cu David, dar și cu adevărul
Vă place Eissat?

Cristian Geambașu: Vă place Eissat?

Cristian Geambașu: Vă place Eissat?
Fără „licențe” la microfoane!

Silviu Tudor Samuilă: Fără „licențe” la microfoane!

Silviu Tudor Samuilă: Fără „licențe” la microfoane!
Ce nu acceptă Burleanu:  incompetența e la fel de gravă cum e corupția. Iată dovada!

Dan Udrea: Ce nu acceptă Burleanu: incompetența e la fel de gravă cum e corupția. Iată dovada!

Dan Udrea: Ce nu acceptă Burleanu: incompetența e la fel de gravă cum e corupția. Iată dovada!
O „tâmpenie” necesară?!

Cristian Geambașu: O „tâmpenie” necesară?!

Cristian Geambașu: O „tâmpenie” necesară?!
Țară, importăm coloane. Vertebrale!

Cristian Munteanu: Țară, importăm coloane. Vertebrale!

Cristian Munteanu: Țară, importăm coloane. Vertebrale!
Un comunicat dezgustător

Cătălin Țepelin: Un comunicat dezgustător

Cătălin Țepelin: Un comunicat dezgustător
CR7 peste Elon și Tim

Cristian Geambașu: CR7 peste Elon și Tim

Cristian Geambașu: CR7 peste Elon și Tim
Top stiri din sport
FCSB - Dinamo   Câte bilete s-au vândut la   Derby de România , cu două zile înaintea partidei de pe Arena Națională
Superliga
04.12
FCSB - Dinamo Câte bilete s-au vândut la Derby de România, cu două zile înaintea partidei de pe Arena Națională
Citește mai mult
FCSB - Dinamo  Câte bilete s-au vândut la Derby de România , cu două zile înaintea partidei de pe Arena Națională
Nemulțumirea lui Angelescu   Președintele de la Rapid, dezamăgit   după eșecul  cu FC Argeș: „Nu ni s-a întâmplat până acum” + mesaj pentru Gâlcă
Cupa Romaniei
04.12
Nemulțumirea lui Angelescu Președintele de la Rapid, dezamăgit după eșecul cu FC Argeș: „Nu ni s-a întâmplat până acum” + mesaj pentru Gâlcă
Citește mai mult
Nemulțumirea lui Angelescu  Președintele de la Rapid, dezamăgit după eșecul cu FC Argeș: „Nu ni s-a întâmplat până acum” + mesaj pentru Gâlcă
Condamnat pentru abuz sexual  Sentință definitivă   după 6 ani de judecată  pentru un jucător cu peste 400 de prezențe în La Liga: a agresat mascota rivalei
Campionate
04.12
Condamnat pentru abuz sexual Sentință definitivă după 6 ani de judecată pentru un jucător cu peste 400 de prezențe în La Liga: a agresat mascota rivalei
Citește mai mult
Condamnat pentru abuz sexual Sentință definitivă după 6 ani de judecată pentru un jucător cu peste 400 de prezențe în La Liga: a agresat mascota rivalei
„E exclus să joace!”  FCSB, absențe importante la derby-ul cu Dinamo:   „Nu s-a mai antrenat deloc”  + detalii despre jucătorii care merg la Cupa Africii
Superliga
04.12
„E exclus să joace!” FCSB, absențe importante la derby-ul cu Dinamo: „Nu s-a mai antrenat deloc” + detalii despre jucătorii care merg la Cupa Africii
Citește mai mult
„E exclus să joace!” FCSB, absențe importante la derby-ul cu Dinamo: „Nu s-a mai antrenat deloc” + detalii despre jucătorii care merg la Cupa Africii
FCSB și Craiova, în EuropaCine trece de faza principală?
Sondaj
05.12

FCSB și Craiova, în Europa Cine trece de faza principală?

Ajunge o echipă românească în primăvara europeană?

Doar FCSB %
Doar U Craiova %
Ambele %
Niciuna %
FCSB și Craiova, în EuropaCine trece de faza principală?