- ProTv a înregistrat o audiență istorică la ultimul meci al tricolorilor la Euro 2024. România-Olanda a fost urmărit de cinci milioane de telespectatori
- Conform paginademedia.ro, Pro TV a avut încasări din publicitate de aproximativ 1,2 milioane euro, sumă record absolut pe piața din România
ProTv și-a surclasat rivalii între 19:00 și 21:00, intervalul orar în care a transmis România - Olanda, meci din cadrul optimilor de finală ale Campionatului European din Germania.
Două televizoare din trei erau pornite pe România - Olanda
Audiența la România - Olanda a fost de 5.000.000 de telespectatori, cu un milion peste ultimul meci al tricolorilor din grupe, cu Slovacia.
Pe publicul comercial, cel pe care se vinde publicitatea, România - Olanda a adus un record istoric: cotă de piaţă 81% şi două milioane de telespectatori între 21 şi 54 de ani
Conform paginademedia.ro, încasările ProTV din publicitate au fost cuprinse între 950.000 și 1.200.000 euro.
Potrivit sursei citate, clienţii care au deschis calupurile și au plătit cele mai mari sume sunt Visit Qatar, Betano, Lidl, Superbet.
Reclamele din pauza de publicitate la România-Olanda
- Betano
- Lidl
- Superbet
- Bilka
- Penny
- Essentiale Forte
- Flanco
- Lay's
- Unibet
- Kober
- Dove Men
- Paduden Duo
- Tazz
- Murfatlar
- Returo
- Aqua Carpatica
- Lidl
- Vodafone
- Danke
- Fashion Days
- Winner
- Old Spice
- Altex
- MaxBet
- Nuii
- TotoGaming
- Kozel
- MrBit
- Carrefour
- Orange
- Betano
- Casa Pariurilor
- Lidl
Audienţele TV la România-Olanda, la nivel național
- Pro TV - 4.870.000 (27,9 rating, 67,2 share)
- Kanal D - 320.000 (1,8 rtg, 4,4 share)
- Antena 1 - 305.000
- România TV - 250.000
- Happy Channel - 150.000
- Antena 3 - 110.000
Audienţele TV la România - Olanda, segment comercial
- Pro TV - 1.997.000 (30,7 rtg, 81,6 share)
- Antena 1 - 85.000 (1,3 rtg, 3,4 share)
- Kanal D - 65.000
- România TV - 35.000
- Happy Channel - 30.000
- AXN - 20.000