- Universitatea Craiova și-a prezentat echipamentele pentru noul sezon competițional.
Oltenii continua colaborarea cu Puma, parteneriat care datează din anul 2020, dar au înlocuit sponsorul principal Betano cu Superbet.
Universitatea Craiova și-a prezentat noul echipament
Universitatea Craiova a prezentat noile tricouri de joc pentru sezonul viitor în Piața Mihai Viteazul din oraș.
La evenimentul prezentat de cântărețul Liviu Vârciu au fost prezenți sute de fani olteni, iar pe scenă s-au aflat jucătorii Universității.
Clubul a organizat un întreg eveniment, cu scenă, activități pentru fani și magazin oficial la fața locului.
Totodată, cu ocazia acestui eveniment, trupa olteană a oficializat și parteneriatul cu noul sponsor principal, Superbet.
În noul sezon, oltenii vor evolua în patru echipamente: echipamentul pentru meciurile de acasă, două echipamente de deplasare și un echipament special pentru meciurile din Cupa României.
Echipamentul principal este predominant alb, cu dungi albastre, care de la jumătatea tricoului în sus se estompează. Detaliile de pe tricou sunt marcate cu albastru, în timp ce șortul este albastru complet.
De asemenea, noul sponsor principal este și el marcat albastru, la fel ca sigla clubului și cea a sponsorului tehnic.
Cele două echipamente de deplasare ale clubului sunt inspirate din culorile tradiționale ale echipei, alb și albastru.
Primul dintre acestea este alb complet, cu mici detalii inserate pe tricou, în timp ce al doilea echipament de deplasare este albastru complet, cu aceleași detalii.
Pentru sezonul următor, Universitatea Craiova a venit cu o inovație. Echipa va juca într-un echipament special în sezonul viitor, în meciurile din Cupa României.
Tricoul este negru complet, cu detalii care ies în evidență pe partea din față a tricoului. Sigla este albastră, iar sponsorul tehnic și sponsorul principal sunt de culoare albă.