- Mihai Stoica (60 de ani), președintele Consiliului de administrație al celor de la FCSB, a oferit noi detalii despre noul echipament și le-a transmis un mesaj suporterilor.
Noile tricouri de la FCSB urmau să fie prezentate pe 5 iulie, în ziua meciului cu CFR Cluj din Supercupa României, însă momentul mult așteptat se va amâna.
Echipamentul celor de la FCSB s-a pierdut pe drum. Mihai Stoica: „E pe-aici, prin zonă”
Conducătorul celor de la FCSB a anunțat că noul echipament nu va ajunge la timp pentru a fi folosit în primul meci al sezonului, însă se așteaptă ca până la primul tur preliminar din Champions League, noile tricouri să ajungă în România.
„La meciul din Supercupă vom evolua cu al treilea echipament, așa cum am făcut-o și anul trecut. Cel de bază sper din toată inima să ajungă, pentru că n-a ajuns.
E pe-aici, prin zonă. Ultima dată a fost văzut în Belgia. Sper să ajungă la timp ca să-l putem inscripționa și să-l putem folosi în primul tur preliminar din UEFA Champions League”, a declarat Mihai Stoica, la Prima Sport.
- 9 iulie e data primului meci european al campioanei: FCSB - Inter D’Escaldes. Programul complet aici
Mihai Stoica, despre prețul tricourilor: „Am pus mereu pe primul plan calitatea”
Acesta le-a oferit și un răspuns suporterilor care s-au plâns de prețul ridicat al unui tricou, menționând că se fac eforturi pentru ca suporterii să beneficieze de un preț accesibil.
„Există 3 categorii de echipament la Nike: premium, unde tricoul este de două ori mai scump decât categoria a doua și de patru ori mai scump decât a treia. Există echipe care aleg categoria a doua, unele o aleg și pe a treia.
Nu vreau să fac nicio referire la alte echipe din România care au același sponsor tehnic, dar noi suntem singurii care alegem mereu premium.
Am pus mereu pe primul plan calitatea materialului. Nu putem să propunem noi designul pentru că noi nu avem forța echipelor mari, să zicem Inter, Barcelona, Chelsea și multe altele.
Oamenii vând zeci de mii, sute de mii, milioane de tricouri și de aceea va fi mai accesibil ca preț tricoul lor. E logic. Niciodată nu vom ajunge să apelăm la un alt sponsor tehnic, chiar dacă acolo am putea să dăm noi modelul și să facem grafica pentru echipament, pentru că acolo nu există calitate.
Prețurile vor fi sensibil egale cu cele de anul trecut. Sunt discuții în sensul ăsta, pentru că noi chiar venim în sprijinul suporterilor și încercăm să diminuăm prețurile, doar că nu vindem noi tricourile”, a adăugat Mihai Stoica.