- La meciul FCSB - Sparta Praga, suporterii din Peluza Nord au afișat o scenografie, care a conținut și o reclamă directă pentru Betano, prin afișarea logo-ului acestei firme
- Betano a răspuns întrebărilor GOLAZO.ro pe acest subiect și susține că a primit o solicitare din partea fanilor FCSB de a acoperi costurile materialelor scenografiei
- Firma de betting susține că a achitat 3.000 de euro, „banii fiind plătiți către o entitate juridică, pe bază de factură”.
Cum a fost posibil ca scenografia realizată înainte de startul meciului FCSB - Sparta Praga să conțină o reclamă directă la firma de pariuri, cu care campioana are contract de sponsorizare?
Suporterii din Peluza Nord au colorat întreaga tribună în roșu și albastru, cu ajutorul unor cartoane colorate, iar în mijloc s-a afișat un mesaj imens: Make us proud again (n.r. - Faceți-ne mândri din nou).
Înainte de acest mesaj, a fost desenată și litera B, exact în forma logo-ului Betano, care există inclusiv pe tricourile jucătorilor, firma respectivă fiind sponsorul principal al campioanei.
GOLAZO.ro a întrebat în mod direct firma de betting în ce condiții s-a realizat această reclamă. Din inițiativa societății, a clubului sau a suporterilor, dar și cât a costat acest lucru.
„Am răspuns inițiativei suporterilor”
Dragoș Mîndreci, country manager Betano, a răspuns solicitării GOLAZO.ro și spune că „în spiritul faptului că Betano susține în mod tradițional fotbalul, echipele și fanii, am răspuns favorabil inițiativei suporterilor FCSB de a acoperi costurile materialelor pentru scenografia utilizată în meciul retur cu Sparta Praga, din Champions League”.
Practic, cei care conduc galeria roș-albaștrilor au solicitat către Betano să le fie achitată suma cu care să cumpere materialele pentru scenografie, în schimbul ei urmând să afișeze acel B specific din logo.
Costurile scenografiei de la FCSB - Sparta Praga: 3.000 de euro
Cât a costat-o pe Betano acest lucru? „Costurile au fost în valoare de aproximativ 3.000 de euro și au fost plătite către o entitate juridică, pe bază de factură”, a spus șeful Betano.
Apoi, acesta a adăugat: „Ne bucurăm că am putut fi alături de FCSB și de fanii clubului, prin susținerea realizării unei coregrafii speciale la această partidă”.
Cât primește FCSB pe an de la firma de betting
Betano e sponsorul principal al campioanei, într-un parteneriat care a început în vara lui 2022.
Pe contractul în derulare pentru acest sezon, FCSB se alege cu o sumă în jur de 2.000.000 de euro din partea firmei de betting.
Din restul parteneriatelor comerciale pe care le mai are, clubul lui Becali se mai alege cu alți circa 900.000 - 1.000.000 de euro.