- Manchester City a anunțat venituri în creștere pentru ultimele 12 luni, ajungând la un total de 715 milioane de lire sterline.
- „Cetățenii” surclasează din nou rivala Manchester United, pe plan financiar, fiind mai bine plasată, ca valoare a brand-ului.
Cele două formații se întâlnesc chiar în această etapă, duminică, pe Etihad, de la ora 18:30, în direct pe Digi Sport 1 și Prima Sport 1.
Manchester City, venituri-record în ultimul an
Clubul a publicat vineri dimineață raportul anual privind situația financiară, iar veniturile clubului au crescut cu 2,2 milioane de lire sterline, până la 715 de milioane de lire sterline, potrivit skysports.com.
Veniturile ultimelor 12 luni reprezintă un record, brand-ul lui City fiind din nou apreciat mai mult decât cel al lui Manchester United, chiar înaintea derby-ului din această etapă.
City a înregistrat și profituri de 73,8 milioane de lire sterline, în scădere cu 6,6 milioane de lire sterline față de aceeași perioadă a anului trecut, când a câștigat tripla și a primit bonusuri suplimentare.
„Cetățenii” au încasat și peste 139 de milioane de lire sterline în profit din vânzările de jucători, iar audierea privind cele 115 acuzații de încălcare a fairplay-ului financiar s-a încheiat în această săptămână, decizia oficială urmând să vină în primele luni ale anului 2025.
Manchester City, mai valoroasă decât rivala Manchester United
City rămâne, de asemenea, cel mai valoros brand din Premier League, fiind din nou peste United, locul doi potrivit Brand Finance Football.
Publicația a cotat clubul de pe Etihad la 1,33 miliarde de lire sterline, iar pe cel de pe Old Trafford la 1,16 miliarde de lire sterline.
La nivel financiar, United a înregistrat o pierdere de 113 milioane de lire sterline în ultimele 12 luni și nu a mai înregistrat profit anual din 2019.