- Romeo Bănică, directorul de marketing al lui Dinamo, a dezvăluit secretul noilor echipamente ale roș-albilor.
Marți, Dinamo și-a prezentat noul echipament Puma pentru sezonul 2025-2026.
Într-un interviu acordat 48TV, postul de televiziune al „câinilor”, Romeo Bănică a explicat că a existat și o strategie în spatele noilor echipamente.
Romeo Bănică: „Am vrut să le facem viața grea adversarilor”
Design-ul este unul inspirat din anii '80, atunci când Dinamo domina fotbalul românesc, iar detaliile tricourilor au fost create cu scopul de a-i încurca pe adversari.
„Avem în sfârșit un model care ne este dedicat, croit după preferințele noastre. Ne-am dorit să fie ca o amintire a celor vremuri de glorie pe care Dinamo le-a avut în anii '80. Să dăm un exemplu generațiilor următoare, dar să o facem totuși într-o manieră modernă, a anului 2025.
Credem că am reușit să oglindim cel mai bine perioada în care este Dinamo acum și drumul pe care ne îndreptăm. Este vorba despre istorie, despre performanță - pentru că tricoul este făcut din materiale de ultimă generație, de tehnică.
Nu întâmplător am vrut să fie și alb, și roșu, nu doar din considerente de design sau de fashion. Oricare echipă care are culorile alb sau roșu va fi imposibil să joace împotriva noastră în aceste culori, atunci când noi suntem gazde.
Nu cred că li se va permite să poartă un echipament alb, având în vedere că spatele tricoului nostru este alb. Și atunci au fost și mici detalii prin care am vrut să le facem viața mai grea adversarilor, pe teren.
Oricum, ar fi păcat să nu evoluăm cât de des se poate în echipamentul ăsta, pentru că este primul echipament customizat al nostru într-o perioadă foarte lungă de timp.
Mi-aș dori să-l vedem cât mai des purtat și în deplasare, oriunde ni se permite, când echipa adversă nu are alb și roșu, mi-aș dori să putem să-l purtăm”, a declarat directorul de marketing al lui Dinamo, Romeo Bănică, la 48TV.
Elevii antrenați de Zeljko Kopic vor purta în premieră noile echipamente la primul meci oficial al sezonului, cel cu Csikszereda, de la Miercurea Ciuc, programat pe 14 iulie, cu începere de la ora 21:00.
Evenimentul oficial de lansare al noilor tricouri va avea loc pe 3 iulie, în cadrul unei întâlniri speciale cu suporterii.
Partenerii tehnici pe care i-a avut Dinamo de-a lungul timpului:
- In-House: până în 1978
- Adidas: 1979-1982
- PUMA: 1983-1987
- Ennedue: 1988-1990
- Mannarini: 1990-1991
- Hummel: 1991-1992
- Umbro: 1993-1994
- Pienne: 1994-1995
- Diadora: 1995-1999
- Joma: 1999-2000
- Lotto: 2000-2006
- Nike: 2006-2017
- Macron: 2017-2025