- Barcelona și-a surprins din nou fanii cu o colaborare muzicală spectaculoasă în cadrul parteneriatului cu Spotify.
- Pentru partida El Clasico, de pe 11 mai, echipa catalană va purta un tricou special pe care apare logoul Cactus Jack, marca artistului Travis Scott.
Inițiativa a avut un succes instantaneu: toate tricourile puse la vânzare s-au epuizat la doar o oră după lansare, vineri dimineață, conform sport.es.
Barcelona a vândut toate tricourile exclusive pentru El Clasico
Au fost puse la dispoziție patru versiuni ale tricoului – două pentru bărbați și două pentru femei.
Printre acestea s-a numărat o ediție limitată de 1.899 (1899 este anul în care a fost fondat clubul) de tricouri, la prețul de 399,99 euro, și o variantă semnată de jucători, care a fost vândută cu 2.999,99 euro.
Edițiile limitate au adus aproape 800.000 de euro clubului catalan.
Toate mărimile au fost vândute rapid, indiferent de preț. Clubul a confirmat oficial epuizarea stocurilor puțin după ora 10:00, ora Spaniei, conform sursei citate.
Travis Scott se alătură astfel unui număr select de artiști internaționali care au fost promovați de Barcelona pe tricoul de joc, alături de nume precum Drake, Rosalia, The Rolling Stones, Karol G și Coldplay.
De această dată, logoul „Cactus Jack” va fi purtat de jucătorii Barcelonei în duelul cu Real Madrid, în timp ce echipa feminină îl va afișa pe 18 mai, în meciul cu Athletic Club.
Barcelona și Real Madrid, derby cu miză pentru titlul La Liga
Derby-ul de pe 11 mai ar putea avea și o miză sportivă uriașă, întrucât FC Barcelona are șansa să închidă matematic lupta pentru titlu cu patru etape înainte de finalul sezonului.
Catalanii ocupă prima poziție în LaLiga, cu 76 de puncte acumulate, în timp ce Real Madrid se află pe poziția secundă cu 72 de puncte.
Atletico Madrid, ocupanta celui de-al treilea loc, are 66 de puncte.