- FCSB - Farul 1-2. George Găman, „centralul” meciului, a fost acuzat violent de fotbaliștii campioanei, imediat după meci.
- Un fost arbitru internațional, în prezent expert TV, susține că prestația lui Găman a fost slabă.
În repriza a doua a partidei FCSB - Farul s-au petrecut mai multe faze controversate, din perspectiva arbitrajului, decât în toate meciurile celelalte disputate în acest start de sezon. Și toate la poarta roș-albaștrilor!
Analiza fazelor controversate din FCSB - Farul: „Inexplicabil ce face!”
Constantin Zotta, un fost central FIFA la finalul anilor '90, în prezent analist TV pe probleme de arbitraj, a analizat toate deciziile importante luate de centralul George Găman.
1. Min. 55 - Penalty pentru Farul
Găman a văzut fault la dueul dintre Ngezana și Tănasă. Zotta îl contrazice: „Este simulare. Tănasă se aruncă, el e cel care calcă pe gheata apărătorului. Ngezana are piciorul pe gazon, adversarul vine și îl calcă. Decizia corectă e lovitură liberă indirectă pentru FCSB și cartonaș galben pentru fotbalistul Farului”
2. Min. 70 - Faultul comis de Mihai Popescu
La jumătatea reprizei secunde, Găman fluieră fault la intervenția pe care o are Mihai Popescu. De la această decizie, Târnovanu ajunge să fie eliminat, după ce îi strigă centralului: „Ce p..a mea vezi?”.
„Este fault comis de Mihai Popescu, este un atac neglijent, este corect și cartonașul galben”, este părerea lui Constantin Zotta.
3. Min. 80 - Golul anulat Farului
Este faza la care Constantin Zotta îl arată cel mai mult cu degetul pe arbitrul jocului. „Este inexplicabil cum un duel care se petrece fix, dar fix în fața lui, la 3 metri, e judecat ca și cum nu s-a întâmplat nimic, deși Cisotti e faultat în mod clar.
Aici n-ai voie să comiți o astfel de eroare ca arbitri de centru și e o fază care te poate face să te gândești la multe lucruri în privința manierei lui Găman, dacă tu lași jocul să continue”, spune Zotta. Eroarea lui Găman a fost îndreptată de VAR și golul a fost anulat.
4. Min. 90+3 - Penalty-ul anulat Farului
Găman acordase penalty pentru intervenția lui Cercel asupra lui Tănasă, dar VAR a intervenit și a decis că e lovitură liberă din afara suprafeței de pedeapsă.
„Doar la ținere se ia în calcul momentul final al ținerii, ca loc unde are loc incorectitudinea. Aici, în această fază, faultul este în afara careului, intervenția VAR a fost foarte bună”, a spus Zotta.