„Lumea ceasurilor a explodat când Rafael Nadal și fostul rege al Spaniei și-au strâns mâinile”. Așa a fost. Pasionații de ceasuri au rămas visând la accesoriile Richard Mille purtate de cei doi la Paris. Nadal tocmai câștigase al 12-lea (da, ați citit corect!) titlu la Roland Garros, iar Juan Carlos era acolo ca să participe la izbândă.
„E greu să lași în umbră un rege advărat, dar Rafael Nadal tocmai a făcut-o”, a scris Carl Wolfe de la GQ (n.red.: revistă lunară ilustrată de luxury lifestyle pentru bărbați editată la New York). „Știți ce poate fi mai cool decât să porți ca Juan Carlos un ceas RM009, recunoscut ca foarte rar? Să porți un Richard Mille proiectat special pentru tine. RM 27-03 al lui Nadal este o colaborare dintre el și producătorul de ceasuri – benzile roșie și galbenă de pe carcasă reprezintă culorile drapelului spaniol”.
Nadal - Mille
Foto: Twitter
Relația lui Rafael Nadal cu RM îl face să urmărescă timpul de ani buni cu ceasuri de valoare mergând până la un milion de dolari.
Inițiativa lui de purta la mână ceasuri evident durabile în timpul meciurilor a fost cea mai notabilă (și prețioasă) într-un trend comun al jucătorilor și jucătoarelor de tenis. Este asocierea perfectă: un jucător atât de implicat în fiecare meci pe care-l joacă și un brand care investește în a-l vedea trecând de fiecare tur și sporind astfel continuu beneficiile contractului. (Baseline.tennis.com)
* articol publicat inițial pe Hotnews.ro