- Vlad Enăchescu, fost jurnalist și ex-președinte la CSM București, acum directorul firmei de ticketing Eventim România, a publicat un video prin care l-a ironizat pe Marius Șumudică pentru comportamentul său de după meciul cu FCSB, scor 0-0.
- Daniel Carciug, directorul de marketing de la Rapid, i-a răspuns lui Vlad Enăchescu și a lăsat de înțeles că o posibilă colaborare între cele două părți a picat odată cu acest videoclip.
În clipul postat, Vlad Enăchescu l-a numit „Șumulică” și „clovnul de serviciu” pe Marius Șumudică.
Răspunsul lui Daniel Carciug la videoclipul lui Vlad Enăchescu
Daniel Carciug, persona non grata printre fanii din Giulești din cauza unor afirmații din trecut, a venit cu un răspuns la videoclipul postat de Vlad Enăchescu și a lăsat de înțeles că s-a răzgândit în privința unei posibile colaborări între Eventim și Rapid începând din vară.
„Vlad, atunci cand CEO-ul firmei de ticketing eventim.ro își confunda rolul cu cel de analist sportiv mă face să renunț la ideea de a propune ca firma pentru care lucrezi să fie furnizorul de ticketing al FC Rapid 1923 (n.r. acum Rapid lucrează cu Entertix).
Ne gândeam pentru sezonul următor. După clipul ăsta nu cred că mai este de interes”, a scris directorul de marketing din Giulești.
Mesajul lui Vlad Enăchescu pentru Daniel Carciug
La două ore distanță, Vlad Enăchescu a venit cu un răspuns pentru Daniel Carciug, în care a scris că videoclipul nu a fost făcut pentru a denigra echipa și chiar poate ajuta ajuta clubul.
Mai mult, directorul companiei de ticketing a adăugat că el rămâne deschis unui dialog de afaceri între cele două părți, în cazul în care Rapid se va răzgândi.
„Cred că nu asta e soluția! Părerea mea! Ce spun eu nu e un atac! E o constatare, iar faptul că serviciile unei companii pot aduce plusvaloare afacerii sau clubului nu are legătură cu ceea ce semnalează aproape toată presa, nu numai eu.
Noi suntem în continuare deschiși la dialog, pe business. Și cred că nu trebuie amestecate lucrurile!
Deoarece clipul acesta nu are menirea de a afecta clubul, nici măcar pe antrenorul echipei! Și da, dacă este interpretat în cheia corectă, mesajul poate ajuta clubul, în niciun caz nu îi face rău.
PS: Pe același principiu, așteptam un telefon și o propunere de business atunci când lăudam clubul sau acțiunile lui, pentru că au fost multe ocazii!”, i-a transmis Vlad Enăchescu lui Daniel Carciug, în secțiunea de comentarii a videoclipului.