- Inter D'Escaldes - FCSB. În loc de Betano, pe tricoul campioanei României a apărut o altă denumire în meciul din Andorra.
- De ce a fost FCSB nevoită să renunțe la logo-ul sponsorului principal, mai jos
A devenit o obișnuință ca FCSB să nu poată evolua în Europa cu emblema Betano pe piept. Același lucru s-a întâmplat și în returul „dublei” din primul tur preliminar al Ligii Campionilor.
INTER D'ESCALDES - FCSB. Campioana României, fără Betano pe piept
În Andorra, publicitatea pentru jocurile de noroc este permisă doar operatorilor care dețin o licență de funcționare în micuța țară din Pirinei. Betano nu îndeplinește această cerință.
Astfel, pe tricoul campioanei României a fost imprimată sigla Kaizen Foundation, organizația caritabilă a companiei Kaizen Gaming, care deține și Betano.
Fundația afirmă că „își propune să devină un catalizator al schimbării pozitive la scară globală, în parteneriat cu comunități locale, organizații neguvernamentale, instituții publice și private”.
FCSB a fost nevoită să recurgă la această soluție în mai multe rânduri. În cantonamentul din iarnă, în Antalya (Turcia), campioana României a disputat meciurile amicale cu o bandă albă care a acoperit același sponsor.
În ianuarie, la meciul cu Qarabag din Azerbaidjan, pe tricourile roș-albaștrilor a apărut mesajul în limba engleză „Play responsibly” (Jucați responsabil), o campanie prin care pariorii sunt îndemnați să nu abuzeze de jocurile de noroc.