- David Popovici (20 de ani) este noul ambasador global al companiei româno-americane de inteligență artificială (AI) UiPath.
- CEO-ul companiei care îl va susține pe înotător în următorii 4 ani este Daniel Dines (53 de ani), unul dintre cei mai bogați români.
Înainte de participarea la Campionatele Mondiale de Natație de la Singapore (11 iulie – 3 august), David Popovici semnează cu un brand puternic la nivel global.
David Popovici, ambasador al companiei UiPath
Parteneriatul se va întinde pe o perioadă de patru ani și „îl va susține pe tânărul sportiv pe tot parcursul pregătirii sale pentru cele mai mari competiții europene și mondiale de înot, culminând cu Jocurile Olimpice de vară din 2028 de la Los Angeles”, explică UiPath.
Ca parte a contractului, Popovici va participa la evenimente ale companiei, inclusiv ca speaker. Acest lucru se va întâmpla și, în perioada 29 septembrie – 1 octombrie 2025, când David va urca pe scenă la UiPath FUSION.
„Ceea ce îl face pe David un campion nu este doar talentul pur ci capacitatea sa de a reuni toate elementele care conduc la excelență: disciplină, mentalitate, antrenament, recuperare și capacitatea de a lua totul de la capăt. Acest tip de integrare este cel care face posibilă adevărata performanță.
Văd un principiu similar în modul în care noi ne gândim la viitorul tehnologiei: adevăratele descoperiri au loc atunci când combini elementele potrivite - oameni, tehnologie și inteligență – și rezultă ceva mai mare decât suma părților sale.
La UiPath, deși ne concentrăm pe ceea ce poate face tehnologia, suntem la fel de atenți și la oamenii din spatele acesteia.
Viziunea noastră despre orchestrarea agentică constă în alăturarea oamenilor, agenților AI, modelelor și roboților într-un sistem coerent - la fel cum David reunește fiecare ingredient al succesului sau”, a declarat Dines.
Pentru noi, David Popovici este întruchiparea perfectă a armoniei dintre precizie, perseverență și obiective. Daniel Dines, CEO și cofondator UiPath
David Popovici: „Fiecare efort contează în drumul spre podiumurile mondiale”
David Popovici mai are contracte cu Arena, Orange, Omega, Raiffeisen Bank, Liziera de Lac și Edenia.
Înotătorul este și ambasador al fundației Hope and Homes for Children.
„Sportul m-a învățat că succesul nu vine ușor. E nevoie de multă muncă, răbdare și disciplină, dar și de convingerea de neclintit că fiecare efort contează în drumul spre podiumurile mondiale.
Sunt onorat să fiu ambasador global al UiPath, un brand cu rădăcini puternice și care investește constant în inovație și performanță, contribuind la dezvoltarea celor mai bune tehnologii din lume.
Este începutul unei călătorii firești împreună - cu încredere, valori comune și inspirație pentru mai bine”, a anunțat Popovici, pe Facebook.
Ce este UiPath
„UiPath (NYSE: PATH) este un lider global în automatizarea agentică, permițând companiilor să exploateze întregul potențial al agenților AI pentru a executa și optimiza în mod autonom procese de afaceri complexe.
UiPath Platform™ combină într-un mod unic o serie de capabilități, precum flexibilitatea programării, autonomia agentică cu guvernanță, și integrare perfectă pentru a ajuta organizațiile să extindă automatizarea agentică în condiții de siguranță și încredere.
Dedicată pe deplin securității, guvernanței și interoperabilității, UiPath sprijină companiile în tranziția lor către un viitor în care automatizarea valorifică întregul potențial al AI pentru a transforma industriile”, se arată în comunicatul companiei.