PREZENTARE Începe un nou sezon din Formula 1 - Bahrain, primul Grand Prix din 2022

PREZENTARE Începe un nou sezon din Formula 1 - Bahrain, primul Grand Prix din 2022

Pe 20 martie începe un nou sezon din Formula 1, echipele din Marele Circ prezentându-se cu bagaje, ambiții si vedete în Bahrain. Pe circuitul Sakhir, Max Verstappen va începe primul sezon în postura de campion mondial, iar Lewis Hamilton (Mercedes) a afirmat că Ferrari, Red Bull și McLaren au arătat cel mai bine în teste.

Formula 1Foto: Budrul Chukrut/SOPA Images / Shutterstock Editorial / Profimedia

* În România, cursele vor fi în direct pe Digisport, Telekom Sport și Look Sport.

Cum arată programul Marelui Premiu de la Bahrain

Vineri:

Antrenamente libere 1: 14:00 (ora României)

Antrenamente libere 2: 17:00

Sâmbătă:

Antrenamente libere 3: 14:00

Calificări: 17:00

Duminică:

Cursa: 17:00.

Bahrain International Circuit

Primul Grand Prix organizat: 2004

Numărul tururilor: 57

Lungimea circuitului: 5.412 km

Distanța totală: 308.238 km

Record pe tură: 1:31.447 - Pedro de la Rosa, în 2005.

Cum arată circuitul Sakhir

Ce a fost în 2021:

1. Lewis Hamilton (Mercedes)

2. Max Verstappen (RedBull)

3. Valtteri Bottas (Mercedes)

Cel mai rapid tur: Valtteri Bottas (Mercedes) - 1:32.090 (în turul 56)

Pole-position: Max Verstappen (RedBull).

Prezentările celor 20 de piloţi:

Un număr de 20 de piloţi, de la zece echipe, se vor alinia la startul sezonului 2022 de Formula 1, Marele Premiu al Bahrainului, în data de 20 martie, transmite EFE.

Printre cei 20 de piloţi din acest sezon se numără patru campioni mondiali, Max Verstappen (un titlu), Lewis Hamilton (7), Sebastian Vettel (4) şi Fernando Alonso (2), şi un debutant, chinezul Guanyu Zhou, de 22 ani, scrie Agerpres.

Alfa Romeo Racing Orlen (monopost Alfa Romeo C42 Ferrari)

24. Guanyu Zhou (China), născut pe 30 mai 1999 (22 ani); debutant în Formula 1.

77. Valtteri Bottas (Finlanda), născut pe 28 august 1989 (32 ani); debut: 2012; cel mai bun clasament final: 2 (2019, 2020); starturi în Mari Premii: 178; victorii: 10; podiumuri: 67; pole position: 20; cele mai rapide tururi: 19; puncte: 1.738

AlphaTauri Honda (AlphaTauri AT03 Red Bull)

10. Pierre Gasly (Franţa), născut pe 7 februarie 1996 (26 ani); debut: 2017; cel mai bun clasament final: 7 (2019); starturi în Mari Premii: 86; victorii: 1 (Italia, 2020); podiumuri: 3; cea mai bună poziţie pe grila de start: 2; cele mai rapide tururi: 3; puncte: 309

22. Yuki Tsunoda (Japonia), născut pe 11 mai 2000 (21 ani); debut: 2021; cel mai bun clasament final: 14 (2021); starturi în Mari Premii: 21; cea mai bună clasare în cursă: 4, cea mai bună poziţie pe grila de start: 7; puncte: 32

BWT Alpine F1 Team (Alpine A522 Renault)

14. Fernando Alonso (Spania), născut pe 29 iulie 1981 (40 ani); debut: 2011; cel mai bun clasament final: Locul 1 (2005, 2006); starturi în Mari Premii: 333; victorii: 32 (ultima în Spania 2013); podiumuri: 98; pole position: 22; cele mai rapide tururi: 23; puncte: 1.980

31. Esteban Ocon (Franţa), născut pe 17 septembrie 1996 (25 ani); debut: 2014; cel mai bun clasament final: 8 (2017); starturi în Mari Premii: 89; victorii: 1 (Ungaria 2021); podiumuri: 2; cel mai bun loc pe grila de start: 3; puncte: 272

Aston Martin Aramco Cognizant (Aston Martin AMR22 Mercedes)

5. Sebastian Vettel (Germania), născut la 3 iulie 1987 (34 ani); debut: 2006; cel mai bun clasament final: Locul 1 (2010, 2011, 2012, 2013); starturi în Mari Premii: 279; victorii: 53; podiumuri: 122; pole position: 57; cele mai rapide tururi: 38; puncte: 3.061

18. Lance Stroll (Canada), născut la 29 octombrie 1998 (23 ani); debut: 2017; cel mai bun clasament final: 11 (2020); starturi în Mari Premii: 100; cel mai bun clasament în cursă: locul 3; podiumuri: 3; pole position: 1; puncte: 176

Ferrari (Ferrari F1-75)

55. Carlos Sainz jr (Spania), născut la 1 septembrie 1994 (27 ani); debut: 2015; cel mai bun clasament final: 5 (2021); starturi în Mari Premii: 140; cel mai bun loc în cursă: 2; podiumuri: 6; cel mai rapid tur: 1; puncte: 536,5

16. Charles Leclerc (Monaco), născut la 16 octombrie 1997 (24 ani); debut: 2016; cel mai bun clasament final: 4 (2019); starturi în Mari Premii: 80; victorii: 2; podiumuri: 13; pole position: 9; cele mai rapide tururi: 4; puncte: 560

Haas F1 Team (Haas VF-22 Ferrari)

20. Kevin Magnussen (Danemarca), născut la 5 octombrie 1992 (29 ani); debut: 2014; cel mai bun clasament final: 9 (2018); starturi în Mari Premii: 119; cel mai bun loc în cursă: 2 (Australia 2014); podiumuri: 1; cele mai rapide tururi: 2; puncte: 158

47. Mick Schumacher (Germania), născut la 22 martie 1999 (22 ani); debut: 2020; cel mai bun clasament final: 19 (2021); starturi în Mari Premii: 22; cel mai bun loc în cursă: 12 (Ungaria 2021)

McLaren F1 Team (McLaren MCL36 Mercedes)

3. Daniel Ricciardo (Australia), născut pe 1 iulie 1989 (32 ani); debut: 2011; cel mai bun clasament final: 3 (2014, 2016); starturi în Mari Premii: 210; victorii: 8; podiumuri: 32; pole position: 3; cele mai rapide tururi: 16; puncte: 1.274

4. Lando Norris (Marea Britanie), născut la 13 noiembrie 1999 (21 ani); debut: 2018; cel mai bun clasament final: 6 (2021); starturi în Mari Premii: 60; cel mai bun loc în cursă: 2 (Italia, 2021); podiumuri: 5; pole postion: 1 (Rusia, 2021); cele mai rapide tururi: 3; puncte: 306

Mercedes-AMG Petronas (Mercedes W13)

44. Lewis Hamilton (Marea Britanie), născut la 7 ianuarie 1985 (37 ani); debut: 2007; cel mai bun clasament final: Locul 1 (2008, 2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020); starturi în Mari Premii: 288; victorii: 103; podiumuri: 182; pole position: 103; cele mai rapide tururi: 59; puncte: 4.165,5

63. George Russell (Marea Britanie), născut la 15 februarie 1998 (24 ani); debut: 2017; cel mai bun clasament final: 15 (2021); starturi în Mari Premii: 60; cel mai bun loc în cursă: 2 (Belgia 2021); cele mai rapide tururi: 1; puncte: 19

Oracle Red Bull Racing (Red Bull RB18)

33. Max Verstappen (Olanda), născut la 30 septembrie 1997 (24 ani); debut: 2014; cel mai bun clasament final: Locul 1 (2021); starturi în Mari Premii: 141; victorii: 20; podiumuri: 60; pole position: 13; cele mai rapide tururi: 16; puncte: 1557,5

11. Sergio Perez (Mexic), născut la 26 ianuarie 1990 (32 ani); debut: 2011; cel mai bun clasament final: 4 (2020, 2021); starturi în Mari Premii: 213; victorii: 2 (Bahrain 2020, Azerbaidjan 2021); podiumuri: 15; cele mai rapide tururi: 6; puncte: 896

Williams Racing (Williams FW44 Mercedes)

6. Nicholas Latifi (Canada), născut la 29 iunie 1995 (26 ani); debut: 2018; cel mai bun clasament final: 17 (2021); starturi în Mari Premii: 39; cel mai bun loc în cursă: 7; puncte: 7

23. Alexander Albon (Thailanda), născut la 23 martie 1996 (25 ani); debut: 2019; cel mai bun clasament final: 7 (2020); starturi în Mari Premii: 38; cel mai bun loc în cursă: 3; podiumuri: 2; puncte: 197.

*sursă foto: formula1.com

Număr record de curse în Formula 1

Sezonul 2022 al Formulei 1 va debuta duminică în Bahrain şi va cuprinde un număr record de curse, 23, însă o poziţie a rămas liberă după anularea Marelui Premiu al Rusiei, de la Soci, scrie Agerpres.

În 2022 va avea loc prima cursă de Formula 1 la Miami, în timp ce Qatarul nu va găzdui un Grand Prix în acest an din cauza Cupei Mondiale de fotbal, în timp ce China lipseşte în continuare din cauza restricţiilor legate de Covid-19.

Australia, Singapore, Canada şi Japonia revin în Formula 1 după ce au lipsit din cauza pandemiei

Cursele (suplimentare) care au avut loc anul trecut în Portugalia şi Turcia nu mai figurează în calendarul pe acest an, în timp ce Austria va găzdui o singură cursă, după ce în 2021 a organizat două.

Trei mari premii, Imola, Austria şi Brazilia, vor avea şi curse de sprint.

Calendarul sezonului

20 martie - Marele Premiu al Bahrainului, circuitul Sakhir

27 martie - Marele Premiu al Arabiei Saudite, Jeddah

10 aprilie - Marele Premiu al Australiei, Melbourne

24 aprilie - Marele Premiu al regiunii Emilia Romagna, Imola (Italia)

8 mai - Marele Premiu de la Miami (SUA)

22 mai - Marele Premiu al Spaniei, Barcelona

29 mai - Marele Premiu al principatului Monaco

12 iunie - Marele Premiu al Azerbaidjanului, Baku

19 iunie - Marele Premiu al Canadei, Montreal

3 iulie - Marele Premiu al Marii Britanii, Silverstone

10 iulie - Marele Premiu al Austriei, Spielberg

24 iulie - Marele Premiu al Franţei, Le Castellet

31 iulie - Marele Premiu al Ungariei, Budapesta

28 august - Marele Premiu al Belgiei, Spa-Francorchamps

4 septembrie - Marele Premiu al Olandei, Zandvoort

11 septembrie - Marele Premiu al Italiei, Monza

25 septembrie - vacant (a fost Marele Premiu al Rusiei)

2 octombrie - Marele Premiu al statului Singapore

9 octombrie - Marele Premiu al Japoniei, Suzuka

23 octombrie - Marele Premiu al Statelor Unite, Austin

30 octombrie - Marele Premiu al Mexicului, Ciudad de Mexico

13 noiembrie - Marele Premiu al Braziliei, Sao Paulo

20 noiembrie - Marele Premiu de la Abu Dhabi, Yas Marina.

*sursă foto: formula1.com

Sezonul cu cele mai mari schimbări din ultimele decenii

Noul sezon de Formula 1 debutează duminică în Bahrain cu cele mai mari modificări din ultimele decenii, dar în acelaşi timp ridică şi o mulţime de întrebări la care se aşteaptă răspunsuri, comentează Reuters, citată de Agerpres.

Formula 1 promite, în urma acestei revoluţii tehnice, care include modificări aerodinamice, ale roţilor, aripilor, greutăţii şi combustibilului, curse mai spectaculoase, depăşiri mai numeroase şi o luptă mai echilibrată pentru victorie.

Maşinile, mai grele, cu roţi mai mari, arată foarte diferit faţă de modelele din 2021, dar rămâne de văzut dacă toate aceste modificări vor avea succes şi dacă limitele regulamentare nu au fost împinse prea departe.

''Cred că aceasta este de departe cea mai mare schimbare a regulamentului pe care sportul a văzut-o vreodată. Cariera mea începe din 1991 şi cred că depăşeşte totul în ceea ce priveşte Formula 1. Este un concept complet nou, un mod complet diferit de abordare a unui regulament. A fost o provocare masivă. Este cu siguranţă interesant'', a comentat directorul tehnic al lui Aston Martin, Andrew Green.

Ross Brawn, directorul general al Formula One, un alt veteran care activează în acest sport din anii '70, fost director tehnic la Ferrari, a salutat această ruptură reală de trecut.

Conform lui Brawn, toate aceste modificări au ca scop ''crearea unei competiţii mai strânse pentru viitor, lăsând loc unei meritocraţii''.

''Cred că la început va exista o mică diferenţă, dar sunt încrezător că aceste reguli, acest regim şi această cultură vor conduce la curse mult mai bune'', a mai spus Brawn.

Una dintre cele mai importante modificări este creşterea diametrului pneului de la 13 la 18 inci, cu un profil Pirrelli redus, un nou aspect al aripilor faţă şi spate, proiectate să reducă turbulenţele aerodinamice din spatele monoposturilor. Designul aripioarelor vor permite o apăsare mai mare la sol, o stabilitate mai bună în timpul depăşirilor. Mercedes a venit cu modificări la extrem în privinţa gurilor de admisie ale aerului, foarte înguste, care au stârnit deja controverse.

Weekendul de cursă a fost de asemenea condensat, activităţile media fiind mutate de vineri pentru joi şi se vor acorda mai multe puncte pentru cursele de sprint care vor avea loc în Italia, Austria şi Brazilia.

Fiecare echipă va putea să testeze piloţi tineri în cele două sesiuni de antrenamente de vineri pe parcursul întregului sezon.

Plafonul bugetar, redus acum la 140 de milioane de dolari, a fost introdus ca un alt element strategic.

''Trebuie să decizi extrem de atent unde investeşti dolarii în cercetare şi dezvoltare. În trecut, era mai uşor pentru că puteai urma mai multe căi în obţinerea performanţei. Azi, trebuie să decizi care variantă are cel mai mare potenţial şi să te angajezi pe acel drum. Aşa că este un mod total diferit de a opera pentru echipele mari'', a opinat Toto Wolff, şeful lui Mercedes, echipă care a câştigat ultimele opt titluri mondiale la constructori.

Combustibilul din sezonul 2022 va fi unul mai curat, cantitatea de biocombustibil din amestecul carburant va creşte de la 5,75% la 10%, iar greutatea maşinilor va urca de la 725 de kilograme la 790 kg.

*sursă foto: redbull.com

Modificări în regulamentul maşinii de siguranţă după scandalul de la Abu Dhabi

Forul conducător al Formulei 1 a modificat regulamentul maşinii de siguranţă (safety car) începând din acest sezon pentru a evita repetarea unui controverse care a izbucnit anul trecut la Abu Dhabi (Emiratele Arabe Unite), în cursa decisivă pentru soarta titlului mondial la piloţi, transmite Reuters, citată de Agerpres.

Directorul de cursă Michael Masi, care a fost înlocuit luna trecută, a schimbat procedura privind safety car-ul în ultimele tururi ale cursei de pe circuitul Yas Marina, decizie care a permis lui Max Verstappen să-l depăşească in extremis pe Lewis Hamilton şi să câştige primul lui titlu mondial. Britanicul a fost la un pas să obţină a opta sa coroană mondială, un record absolut pentru Formula 1.

Federaţia Internaţională de Automobilism a precizat într-o ediţie revizuită a regulamentelor sportive pentru 2022 că ''toate'' va înlocui mai ambiguul ''orice'', în regula care precizează că toate maşinile depăşite cu un tur vor fi obligate să treacă în faţa maşinilor de la conducere, inclusiv a safety car-ului.

Masi a permis reluarea cursei şi ieşirea safety car-ului, fără ca toate maşinile să treacă de liderul cursei, ceea ce a permis un ultim tur de disputat, iar olandezul cu pneuri mai proaspete a profitat şi şi-a depăşit rivalul la titlul mondial.

Masi a fost înlocuit de doi oficiali, Niels Wittich şi Eduardo Freitas, care vor împărţi postul de director de cursă ca urmare a unei restructurări mai ample a procesului de arbitraj.

Cei doi vor fi asistaţi de Herbie Blash, care revine în rolul de consilier permanent, după ce în 2016 s-a retras din sportul automobilistic. El a fost anterior asistentul directorului de cursă Charlie Whiting.

*sursă foto: Twitter - Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team

Lista campionilor mondiali - piloți și constructori

Germanul Michael Schumacher şi britanicul Lewis Hamilton sunt piloţii cu cele mai multe titluri de campioni în Formula 1, şapte fiecare, dar Hamilton, campionul en titre, are şansa o nouă şansă de a stabili în acest sezon un nou record.

La constructori, Ferrari conduce detaşat, cu 16 titluri, dar ultimul datează tocmai din 2008. Mercedes domină Formula 1 în ultimii, câştigând ultimele opt titluri decernate, scrie Agerpres.

Campioni mondiali - piloţi:

Michael Schumacher (Germania) - 7 titluri (1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004)

Lewis Hamilton (Marea Britanie) - 7 (2008, 2014, 2015, 2017, 2018, 2019, 2020)

Juan Manuel Fangio (Argentina) - 5 (1951, 1954, 1955, 1956, 1957)

Alain Prost (France) - 4 (1985, 1986, 1989, 1993)

Sebastian Vettel (Germania) - 4 (2010, 2011, 2012, 2013)

Ayrton Senna (Brazilia) - 3 (1988, 1990, 1991)

Nelson Piquet (Brazilia) - 3 (1981, 1983, 1987)

Niki Lauda (Austria) - 3 (1975, 1977, 1984)

Jackie Stewart (Marea Britanie) - 3 (1969, 1971, 1973)

Jack Brabham (Australia) - 3 (1959, 1960, 1966)

Fernando Alonso (Spania) - 2 (2005, 2006)

Mika Hakkinen (Finlanda) - 2 (1998, 1999)

Emerson Fittipaldi (Brazilia) - 2 (1972, 1974)

Jim Clark (Marea Britanie) - 2 (1963, 1965)

Graham Hill (Marea Britanie) - 2 (1962, 1968)

Alberto Ascari (Italia) - 2 (1952, 1953)

Max Verstappen (Olanda) - 1 (2021)

Nico Rosberg (Germania) - 1 (2016)

Jenson Button (Marea Britanie) - 1 (2009)

Kimi Raikkonen (Finlanda) - 1 (2007)

Jacques Villeneuve (Canada) - 1 (1997)

Damon Hill (Marea Britanie) - 1 (1996)

Nigel Mansell (Marea Britanie) - 1 (1992)

Keke Rosberg (Finlanda) - 1 (1982)

Alan Jones (Australia) - 1 (1980)

Jody Scheckter (Africa de Sud) - 1 (1979)

Mario Andretti (SUA) - 1 (1978)

James Hunt (Marea Britanie) - 1 (1976)

Jochen Rindt (Austria) - 1 (1970)

Dennis Hulme (Noua Zeelandă) - 1 (1967)

John Surtees (Marea Britanie) - 1 (1964)

Phil Hill (SUA) - 1 (1961)

Mike Hawthorn (Marea Britanie) - 1 (1958)

Giuseppe Farina (Italia) - 1 (1950)

Campioni mondiali - constructori:

Ferrari - 16 titluri (1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008)

Williams - 9 (1980, 1981, 1986, 1987, 1992, 1993, 1994, 1996, 1997)

Mercedes - 8 (2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021)

McLaren - 8 (1974, 1984, 1985, 1988, 1989, 1990, 1991, 1998)

Lotus - 7 (1963, 1965, 1968, 1970, 1972, 1973, 1978)

Red Bull - 4 (2010, 2011, 2012, 2013)

Renault - 2 (2005, 2006)

Brabham - 2 (1966, 1967)

Cooper - 2 (1959, 1960)

Brawn - 1 (2009)

Benetton - 1 (1995)

Tyrrell - 1 (1971)

Matra - 1 (1969)

BRM - 1 (1962)

Vanwall - 1 (1958).

*sursă foto: Twitter - Oracle Red Bull Racing

* articol publicat inițial pe Hotnews.ro

Știrile zilei din sport
Napoli, scudetto #4    Titlu decis în ultima etapă  din Serie A! Conte, primul tehnician campion cu 3 echipe
Campionate
00:02
Napoli, scudetto #4 Titlu decis în ultima etapă din Serie A! Conte, primul tehnician campion cu 3 echipe
Citește mai mult
Napoli, scudetto #4 Titlu decis în ultima etapă din Serie A! Conte, primul tehnician campion cu 3 echipe
Decisiv în 19 de secunde!    VIDEO:  Puștiul Stoian a marcat cel mai rapid gol al sezonului după o   acțiune-fulger  reușită de FCSB în Gruia
Superliga
23.05
Decisiv în 19 de secunde! VIDEO: Puștiul Stoian a marcat cel mai rapid gol al sezonului după o acțiune-fulger reușită de FCSB în Gruia
Citește mai mult
Decisiv în 19 de secunde! VIDEO: Puștiul Stoian a marcat cel mai rapid gol al sezonului după o acțiune-fulger reușită de FCSB în Gruia
„A stricat meciul!”    Dan Petrescu,  iritat de arbitraj și la un meci fără miză: „Să dai un astfel de cartonaș...”
Superliga
23.05
„A stricat meciul!” Dan Petrescu, iritat de arbitraj și la un meci fără miză: „Să dai un astfel de cartonaș...”
Citește mai mult
„A stricat meciul!” Dan Petrescu, iritat de arbitraj și la un meci fără miză: „Să dai un astfel de cartonaș...”
Becali, despăgubit de Nicușor Dan  Patronul FCSB a câștigat   procesul cu Primăria Capitalei!  Câți bani trebuie să primească: „Îl execut!”
Diverse
23.05
Becali, despăgubit de Nicușor Dan Patronul FCSB a câștigat procesul cu Primăria Capitalei! Câți bani trebuie să primească: „Îl execut!”
Citește mai mult
Becali, despăgubit de Nicușor Dan Patronul FCSB a câștigat procesul cu Primăria Capitalei! Câți bani trebuie să primească: „Îl execut!”
Știri ultima oră
23:07
„A stricat meciul!” Dan Petrescu, iritat de arbitraj și la un meci fără miză: „Să dai un astfel de cartonaș...”
„A stricat meciul!” Dan Petrescu, iritat de arbitraj și la un meci fără miză: „Să dai un astfel de cartonaș...”
00:02
Napoli, scudetto #4 Titlu decis în ultima etapă din Serie A! Conte, primul tehnician campion cu 3 echipe
Napoli, scudetto #4 Titlu decis în ultima etapă din Serie A! Conte, primul tehnician campion cu 3 echipe
23:47
„Sezon uimitor” Elias Charalambous, entuziasmat după ultimul meci al sezonului: „Vești foarte bune!”
„Sezon uimitor” Elias Charalambous , entuziasmat după ultimul meci al sezonului: „Vești foarte bune!”
19:34
FCSB, neînvinsă Campioana remizează cu CFR și încheie play-off-ul fără înfrângere!
FCSB, neînvinsă Campioana remizează cu CFR și încheie play-off-ul fără înfrângere!
Mai multe știri de ultimă oră

Opinii

Comunismul, AUR pentru Țiriac!

Dan Udrea: Comunismul, AUR pentru Țiriac!

Dan Udrea: Comunismul, AUR pentru Țiriac!
Pălmașul

Radu Naum: Pălmașul

Radu Naum: Pălmașul
De ce e și  trofeul lui Drăgușin

Theodor Jumătate: De ce e și trofeul lui Drăgușin

Theodor Jumătate: De ce e și trofeul lui Drăgușin
Șumudică și Șucu să nu mai spargă oglinzi

Dan Udrea: Șumudică și Șucu să nu mai spargă oglinzi

Dan Udrea: Șumudică și Șucu să nu mai spargă oglinzi
Oare merită?

Silviu Tudor Samuilă: Oare merită?

Silviu Tudor Samuilă: Oare merită?
Omul și  delfinul

Cătălin Tolontan: Omul și delfinul

Cătălin Tolontan: Omul și delfinul
Cine a câștigat și cine a pierdut din succesul lui Nicușor Dan

Dan Udrea: Cine a câștigat și cine a pierdut din succesul lui Nicușor Dan

Dan Udrea: Cine a câștigat și cine a pierdut din succesul lui Nicușor Dan
Mirel și morile de vânt

Radu Naum: Mirel și morile de vânt

Radu Naum: Mirel și morile de vânt
Sărbătoarea titlului FCSB: copiii și domnul din secția de vot 610!

Dan Udrea: Sărbătoarea titlului FCSB: copiii și domnul din secția de vot 610!

Dan Udrea: Sărbătoarea titlului FCSB: copiii și domnul din secția de vot 610!
Istvan Kovacs,  mai bun decât Premier League

Theodor Jumătate: Istvan Kovacs, mai bun decât Premier League

Theodor Jumătate: Istvan Kovacs, mai bun decât Premier League
Istvan Kovacs, parte din rețea

Dan Udrea: Istvan Kovacs, parte din rețea

Dan Udrea: Istvan Kovacs, parte din rețea
Budapest - Bucharest

Cristian Tudor Popescu: Budapest - Bucharest

Cristian Tudor Popescu: Budapest <span>-</span> Bucharest
Trebuie schimbate  regulile din play-off. E bătaie de joc!

Dan Udrea: Trebuie schimbate regulile din play-off. E bătaie de joc!

Dan Udrea: Trebuie schimbate regulile din <span>play-off.</span> E bătaie de joc!
Unde începe și unde se termină frica

Dan Udrea: Unde începe și unde se termină frica

Dan Udrea: Unde începe și unde se termină frica
Drăgușin și Hagi ar fi meritat finala

Theodor Jumătate: Drăgușin și Hagi ar fi meritat finala

Theodor Jumătate: Drăgușin și Hagi ar fi meritat finala
Habemus  arbitru de finală?

Cristian Geambașu: Habemus arbitru de finală?

Cristian Geambașu: Habemus arbitru de finală?
Dezbaterea:  fără sport, dar cu ultrași

Dan Udrea: Dezbaterea: fără sport, dar cu ultrași

Dan Udrea: Dezbaterea: fără sport, dar cu ultrași
Donnarumma le poate împlini visul

Theodor Jumătate: Donnarumma le poate împlini visul

Theodor Jumătate: Donnarumma le poate împlini visul
Stadioanele din  Liga Campionilor Deficitului

Radu Naum: Stadioanele din Liga Campionilor Deficitului

Radu Naum: Stadioanele din Liga Campionilor Deficitului
La Milano au cântat arbitrii

La Milano au cântat arbitrii

: La Milano au cântat arbitrii
Top stiri din sport
Lucescu, final de drum la PAOK?!  Conflict între Savvidis și Răzvan!   I-a găsit deja înlocuitor  + câți bani primește dacă va fi demis
Campionate
23.05
Lucescu, final de drum la PAOK?! Conflict între Savvidis și Răzvan! I-a găsit deja înlocuitor + câți bani primește dacă va fi demis
Citește mai mult
Lucescu, final de drum la PAOK?! Conflict între Savvidis și Răzvan! I-a găsit deja înlocuitor + câți bani primește dacă va fi demis
Retrogradarea a venit pe Facebook  Incredibil: Laszlo Dioszegi l-a ales pe Dorinel Munteanu,   influențat de ceea ce discutau fanii  pe forumuri online
Superliga
23.05
Retrogradarea a venit pe Facebook Incredibil: Laszlo Dioszegi l-a ales pe Dorinel Munteanu, influențat de ceea ce discutau fanii pe forumuri online
Citește mai mult
Retrogradarea a venit pe Facebook Incredibil: Laszlo Dioszegi l-a ales pe Dorinel Munteanu,  influențat de ceea ce discutau fanii pe forumuri online
Calificarea, în pericol  România, campioana mondială en-titre,   învinsă de Ciad  la CM 2025! Meci decisiv cu Franța
Nationala
23.05
Calificarea, în pericol România, campioana mondială en-titre, învinsă de Ciad la CM 2025! Meci decisiv cu Franța
Citește mai mult
Calificarea, în pericol România, campioana mondială en-titre, învinsă de Ciad la CM 2025! Meci decisiv cu Franța
Corona Brașov nu vrea în Ligă  Vicecampioana României anunță că va participa în   EHF European League  » Motivele invocate + primele transferuri
Handbal
23.05
Corona Brașov nu vrea în Ligă Vicecampioana României anunță că va participa în EHF European League » Motivele invocate + primele transferuri
Citește mai mult
Corona Brașov nu vrea în Ligă Vicecampioana României anunță că va participa în EHF European League » Motivele invocate + primele transferuri
Cine ar trebui să fie portarul titular al naționalei?
Sondaj
24.05

Cine ar trebui să fie portarul titular al naționalei?

Cine ar trebui să fie portarul titular al naționalei României?

Florin Niță %
Horațiu Moldovan %
Ștefan Târnovanu %
Ionuț Radu %
Răzvan Sava %
Cine ar trebui să fie portarul titular al naționalei?