Premiera mondială:    Noul T-Roc   debutează mai inovator și rafinat ca niciodată

Premiera mondială: Noul T-Roc debutează mai inovator și rafinat ca niciodată

  • Cu noul T-Roc, Volkswagen prezintă un succesor modern al modelului consacrat, vândut în peste două milioane de exemplare la nivel mondial
  • Noua generație impresionează prin designul puternic, sistemele de propulsie inovatoare și calitatea înaltă
  • Noul T-Roc oferă o gamă largă de sisteme de asistență și tehnologii din clase superioare de autovehicule
  • Structura gamei de vehicule este mai clară și mai orientată către client

Dezvoltată complet de la zero, a doua generație a celui mai bine vândut model se mândrește cu un design expresiv și sisteme de propulsie inovatoare. Interiorul de înaltă calitate are un cockpit nou proiectat, un ecran Infotainment de până la 33 de centimetri și iluminare ambientală care creează o atmosferă de lounge. În plus, T-Roc oferă mai mult spațiu în interior și în compartimentul pentru bagaje. Noile sisteme de asistență și tehnologii din clasele superioare de autovehicule completează modelul. Exemplele includ Travel Assist și Selector al experientei de condus la volan.

În România, lansarea pe piață este programată pentru luna noiembrie. Prețurile recomandate se situeaza la 28.740 Euro TVA inclus pentru modelul 1,5 eTSI cu 85 kW/115 CP1 DSG.

A doua generație cu un design nou. Progresul semnificativ al modelului în ceea ce privește dezvoltarea poate fi observat la prima vedere în designul său puternic cu linii clare și minimaliste. Acesta păstrează ADN-ul caracteristic al modelului T-Roc, cu partea din spate în stil coupé și profită la maximum de avantajele oferite de lungimea totală cu 12 cm mai mare în comparație cu modelul precedent. Proporțiile mai mari sunt cele care fac posibil designul dinamic.

Designul iluminatului joacă, de asemenea, un rol semnificativ în noua interpretare a modelului T-Roc. Noile faruri cu leduri din față sunt standard. Farurile IQ.LIGHT LED matrix sunt disponibile opțional și sunt conectate la logoul Volkswagen iluminat în alb printr-o bandă îngustă de lumină. Partea din spate a modelului T-Roc are, de asemenea, o bară transversală LED continuă cu logoul Volkswagen iluminat în roșu (în funcție de echipament).

Interior de înaltă calitate și caracteristici de top în clasa sa. Interiorul a fost îmbunătățit semnificativ și impresionează prin calitatea sa premium, suprafețele moi și tehnologiile inovatoare. De exemplu, planșa de bord este tapițată cu un material nou dezvoltat, care creează o atmosferă de lounge împreună cu iluminarea ambientală. Noul T-Roc adoptă numeroase caracteristici de la modelele mai mari Tiguan și Tayron, cum ar fi cea mai recentă etapă evolutivă a controlului experienței la volan, care poate fi utilizată, printre altele, pentru a selecta profilurile de deplasare și pentru a controla volumul. O caracteristică nouă la T-Roc și la clasa sa este și afișajul head-up opțional pe parbriz, care proiectează informații importante, cum ar fi viteza sau pictogramele de navigație, direct pe parbrizul din fața șoferului.

Premiera mondială:    Noul T-Roc   debutează mai inovator și rafinat ca niciodată Premiera mondială:    Noul T-Roc   debutează mai inovator și rafinat ca niciodată

Mai mult spațiu pentru până la cinci persoane. Noul T-Roc oferă spațiul perfect pentru drumuri lungi și confortul ideal pentru întreaga familie

Chiar dacă în față sunt așezate persoane cu o înălțime de peste 1,85 m, pasagerii de statură similară pot sta confortabil în spate, datorită celor 12 cm suplimentari adăugați la lungimea noului model T-Roc. În plus, un scaun ergoActive reglabil electric pe 14 direcții, cu funcție de masaj, va fi disponibil pentru prima dată în versiunea Style a modelului T-Roc. Volumul portbagajului crește cu 30 de litri, până la 475 de litri, când este încărcat până la înălțimea spătarului banchetei din spate.

Transfer de tehnologie datorită MQB evo. După actualele modele Tiguan (lansat în 2024) și Tayron (lansat în 2025), noul T-Roc este al treilea SUV de la Volkswagen bazat pe cea mai recentă etapă evolutivă a platformei modulare transversale, MQB evo – și beneficiază astfel de dezvoltările hardware și software ale aceastei platforme. Acestea includ o nouă etapă de dezvoltare a Travel Assist3. Nu numai că asistă la schimbarea automată a benzii de circulație, dar poate reacționa cu și mai multă anticipație la limitele de viteză sau la ridicarea limitelor de viteză3. Pentru prima dată, noul T-Roc are la bord și sisteme precum Park Assist Pro1. Acest sistem utilizează funcția de memorie pentru a asigura parcarea antrenată și, astfel, complet automată pe distanțe de până la 50 de metri și permite utilizarea unui smartphone pentru a conduce autovehiculul în și din locurile de parcare3. Sistemul de avertizare acustic la ieșire este, de asemenea, disponibil ca opțiune și poate avertiza ocupanții înainte de deschiderea ușilor3 că se apropie mașini sau biciclete din spate.

Mild hybrid ca standard. Noul T-Roc va fi disponibil exclusiv cu motoare pe benzină turbo-hibride inovatoare pe piața europeană

Pentru lansare, sunt disponibile două propulsoare mild hybrid de 48 V (1,5 eTSI) cu 85 kW (116 CP)2 și 110 kW (150 CP)2. Acestea vor fi urmate de două sisteme de propulsie complet hibride, dezvoltate în întregime de la zero. Acestea au întotdeauna tracțiune față. La fel ca modelul precedent, noul T-Roc va fi disponibil ulterior și cu tracțiune integrală 4MOTION – în combinație cu motorul TSI de 2,0 litri, care va fi oferit și ca mild hybrid (mHEV). Un model T-Roc R va fi disponibil în viitor și ca varianta cea mai puternică. Toate modelele mild hybrid de 1,5 și 2,0 litri sunt echipate cu o cutie de viteze cu 7 trepte și ambreiaj dublu.

Nouă gamă de versiuni. Matricea de echipare pentru noul T-Roc va fi acum mai clar structurată și orientată către client. Pentru a simplifica cât mai mult configurația, Volkswagen a combinat caracteristicile și pachetele individuale standard și speciale cu cele patru versiuni de echipamente. Pachetele sunt adaptate cu precizie preferințelor clienților, rezultând o gamă simplificată de dotări standard și speciale la prețuri atractive. În plus, gama de pachete a fost redusă cu 50%. Linia de produse este alcătuită din versiunea Base (accent pe buget și funcționalitate), primul pachet de extindere este Life (accent pe funcționalitate și confort), precum și cele două versiuni de top Style (accent pe design și tehnologie) și R-Line (accent pe sportivitate).

VIDEO: cele mai noi imagini din sport

VIDEO Minunea așteptată de Sărbători are 200 de kilometri neîntrerupți de autostradă în cea mai vitregită provincie istorică a României
VIDEO Minunea așteptată de Sărbători are 200 de kilometri neîntrerupți de autostradă în cea mai vitregită provincie istorică a României
VIDEO Minunea așteptată de Sărbători are 200 de kilometri neîntrerupți de autostradă în cea mai vitregită provincie istorică a României
Știrile zilei din sport
„E exclus să joace!”  FCSB, absențe importante la derby-ul cu Dinamo:   „Nu s-a mai antrenat deloc”  + detalii despre jucătorii care merg la Cupa Africii
Superliga
04.12
„E exclus să joace!” FCSB, absențe importante la derby-ul cu Dinamo: „Nu s-a mai antrenat deloc” + detalii despre jucătorii care merg la Cupa Africii
Citește mai mult
„E exclus să joace!” FCSB, absențe importante la derby-ul cu Dinamo: „Nu s-a mai antrenat deloc” + detalii despre jucătorii care merg la Cupa Africii
„Dinamo și-a distrus propriul brand”   Informații din interior despre situația „câinilor”:   „2,5 milioane de euro deficit”
Superliga
04.12
„Dinamo și-a distrus propriul brand” Informații din interior despre situația „câinilor”: „2,5 milioane de euro deficit”
Citește mai mult
„Dinamo și-a distrus propriul brand” Informații din interior despre situația „câinilor”: „2,5 milioane de euro deficit”
„Asta ne e valoarea”  Louis Munteanu,   discurs dur   după remiza cu Metaloglobus: „Nu știu dacă mai rămân din iarnă”
Cupa Romaniei
04.12
„Asta ne e valoarea” Louis Munteanu, discurs dur după remiza cu Metaloglobus: „Nu știu dacă mai rămân din iarnă”
Citește mai mult
„Asta ne e valoarea” Louis Munteanu, discurs dur  după remiza cu Metaloglobus: „Nu știu dacă mai rămân din iarnă”
Operat pe cord   Jucătorul român de 17 ani,   accidentare horror  » Medicii au intervenit de urgență
Superliga
04.12
Operat pe cord Jucătorul român de 17 ani, accidentare horror » Medicii au intervenit de urgență
Citește mai mult
Operat pe cord  Jucătorul român de 17 ani,  accidentare horror » Medicii au intervenit de urgență
Știri ultima oră
07:30
Înregistrări scandaloase cu Tadici GOLAZO.ro publică mesaje pline de insulte ale lui Gheorghe Tadici către handbaliste: „Nesimțitelor, vânzătoarelor! Mizerabilo!”
Înregistrări scandaloase cu Tadici  GOLAZO.ro publică mesaje pline de insulte ale lui Gheorghe Tadici către handbaliste: „Nesimțitelor, vânzătoarelor! Mizerabilo!”
09:13
„Lucescu nu ar mai fi printre noi” Un fost jucător al antrenorului român prezintă un scenariu tragic. Și pronunță un cuvânt: „Manipulator”
„Lucescu nu ar mai fi printre noi” Un fost jucător al antrenorului român prezintă un scenariu tragic. Și pronunță un cuvânt: „Manipulator”
22:31
„E exclus să joace!” FCSB, absențe importante la derby-ul cu Dinamo: „Nu s-a mai antrenat deloc” + detalii despre jucătorii care merg la Cupa Africii
„E exclus să joace!” FCSB, absențe importante la derby-ul cu Dinamo: „Nu s-a mai antrenat deloc” + detalii despre jucătorii care merg la Cupa Africii
21:46
FCSB - Dinamo Câte bilete s-au vândut la Derby de România, cu două zile înaintea partidei de pe Arena Națională
FCSB - Dinamo  Câte bilete s-au vândut la Derby de România , cu două zile înaintea partidei de pe Arena Națională
Mai multe știri de ultimă oră

Opinii

Sifonul?

Cristian Geambașu: Sifonul?

Cristian Geambașu: Sifonul?
Cum să strici o jucărie

Radu Naum: Cum să strici o jucărie

Radu Naum: Cum să strici o jucărie
Florin Tănase, nedezbrăcat și demn!

Dan Udrea: Florin Tănase, nedezbrăcat și demn!

Dan Udrea: Florin Tănase, nedezbrăcat și demn!
Lecția de viață

Silviu Tudor Samuilă: Lecția de viață

Silviu Tudor Samuilă: Lecția de viață
Despre o mistificare

Cristian Geambașu: Despre o mistificare

Cristian Geambașu: Despre o mistificare
De ce ne mirăm?!

Radu Naum: De ce ne mirăm?!

Radu Naum: De ce ne mirăm?!
Tăcerea campioanelor

Cristian Geambașu: Tăcerea campioanelor

Cristian Geambașu: Tăcerea campioanelor
De ce tace Nadia?

Dan Udrea: De ce tace Nadia?

Dan Udrea: De ce tace Nadia?
De ce a refuzat  David Popovici o invitație a președintelui Nicușor Dan

Cătălin Tolontan: De ce a refuzat David Popovici o invitație a președintelui Nicușor Dan

Cătălin Tolontan: De ce a refuzat David Popovici o invitație a președintelui Nicușor Dan
O zi din viața lui Stipe Perica

Cristian Geambașu: O zi din viața lui Stipe Perica

Cristian Geambașu: O zi din viața lui Stipe Perica
Corecți cu David, dar și cu adevărul

Dan Udrea: Corecți cu David, dar și cu adevărul

Dan Udrea: Corecți cu David, dar și cu adevărul
Vă place Eissat?

Cristian Geambașu: Vă place Eissat?

Cristian Geambașu: Vă place Eissat?
Fără „licențe” la microfoane!

Silviu Tudor Samuilă: Fără „licențe” la microfoane!

Silviu Tudor Samuilă: Fără „licențe” la microfoane!
Ce nu acceptă Burleanu:  incompetența e la fel de gravă cum e corupția. Iată dovada!

Dan Udrea: Ce nu acceptă Burleanu: incompetența e la fel de gravă cum e corupția. Iată dovada!

Dan Udrea: Ce nu acceptă Burleanu: incompetența e la fel de gravă cum e corupția. Iată dovada!
O „tâmpenie” necesară?!

Cristian Geambașu: O „tâmpenie” necesară?!

Cristian Geambașu: O „tâmpenie” necesară?!
Țară, importăm coloane. Vertebrale!

Cristian Munteanu: Țară, importăm coloane. Vertebrale!

Cristian Munteanu: Țară, importăm coloane. Vertebrale!
Un comunicat dezgustător

Cătălin Țepelin: Un comunicat dezgustător

Cătălin Țepelin: Un comunicat dezgustător
CR7 peste Elon și Tim

Cristian Geambașu: CR7 peste Elon și Tim

Cristian Geambașu: CR7 peste Elon și Tim
Nu vom fi la Cupa Mondială

Radu Naum: Nu vom fi la Cupa Mondială

Radu Naum: Nu vom fi la Cupa Mondială
Momentul memorabil al serii a durat 1 minut și 23 de secunde: absolut impresionant!

Dan Udrea: Momentul memorabil al serii a durat 1 minut și 23 de secunde: absolut impresionant!

Dan Udrea: Momentul memorabil al serii a durat 1 minut și 23 de secunde: absolut impresionant!
Top stiri din sport
Nicolescu despre transferuri  Președintele „câinilor” e categoric: „Acest lucru   nu se va întâmpla  la Dinamo!” + Lotul roș-albilor va fi mai mare anul viitor
Superliga
04.12
Nicolescu despre transferuri Președintele „câinilor” e categoric: „Acest lucru nu se va întâmpla la Dinamo!” + Lotul roș-albilor va fi mai mare anul viitor
Citește mai mult
Nicolescu despre transferuri Președintele „câinilor” e categoric: „Acest lucru nu se va întâmpla la Dinamo!” + Lotul roș-albilor va fi mai mare anul viitor
Lotul lărgit al României pentru EURO 2026  Handbaliștii pe care se va baza George Buricea la   Campionatul European  din ianuarie
Handbal
04.12
Lotul lărgit al României pentru EURO 2026 Handbaliștii pe care se va baza George Buricea la Campionatul European din ianuarie
Citește mai mult
Lotul lărgit al României pentru EURO 2026 Handbaliștii pe care se va baza George Buricea la Campionatul European din ianuarie
Canotajul, cheltuieli peste un spital?  Federația Elisabetei Lipă lansează o licitație în care susține că are nevoie de   medicamente și suplimente „mult peste 3 milioane de euro”
Canotaj
04.12
Canotajul, cheltuieli peste un spital? Federația Elisabetei Lipă lansează o licitație în care susține că are nevoie de medicamente și suplimente „mult peste 3 milioane de euro”
Citește mai mult
Canotajul, cheltuieli peste un spital? Federația Elisabetei Lipă lansează o licitație în care susține că are nevoie de medicamente și suplimente „mult peste 3 milioane de euro”
Antrenor acuzat de abuz sexual asupra minorilor  Federația ar fi ignorat plângerile gimnastelor:   „Cultura medaliilor mai presus de siguranța copiilor e încă vie”
Gimnastica
04.12
Antrenor acuzat de abuz sexual asupra minorilor Federația ar fi ignorat plângerile gimnastelor: „Cultura medaliilor mai presus de siguranța copiilor e încă vie”
Citește mai mult
Antrenor acuzat de abuz sexual asupra minorilor Federația ar fi ignorat plângerile gimnastelor: „Cultura medaliilor mai presus de siguranța copiilor e încă vie”
FCSB și Craiova, în EuropaCine trece de faza principală?
Sondaj
05.12

FCSB și Craiova, în Europa Cine trece de faza principală?

Ajunge o echipă românească în primăvara europeană?

Doar FCSB %
Doar U Craiova %
Ambele %
Niciuna %
FCSB și Craiova, în EuropaCine trece de faza principală?