- Răzvan Marin și Răzvan Lucescu au fost victime în ultima etapă a campionatului Greciei.
- Șeful Comisiei de Arbitri a spus că deciziile „centralilor” au fost eronate în ambele cazuri.
Răzvan Marin și Răzvan Lucescu au fost afectați de erorile de arbitraj în etapa jucată în weekend în prima ligă elenă.
Marin, al doilea „galben”. Jucătorul lui Lucescu, eliminat direct
Mijlocașul lui AEK Atena nu a terminat pe teren derbyul câștigat în deplasare cu Panathinaikos (3-2).
Intrat imediat după pauză, a primit un cartonaș galben rapid (50) și, aproape de final (85), după 35 de minute, a văzut al doilea avertisment, fiind trimis la vestiare, eliminat.
Antrenorul lui PAOK Salonic a rămas cu zece jucători la 3-2 cu Levadiakos, Meite fiind eliminat în minutul 77 („roșu” direct), când scorul era 2-2.
Protestele lui Marin și Lucescu n-au schimbat deciziile
Marin a protestat pe teren, a spus că nu l-a călcat pe Djuricic, dar „centralul” german Robert Schroder nu l-a ascultat și nici VAR-ul nu a încercat să-i schimbe decizia.
La fel, Lucescu a cerut explicații la sfârșitul partidei, contestând hotărârea lui Anastasios Sidiropoulos, mai ales că asistentul video îl avertizase pe acesta că Meite nu trebuia eliminat.
A revăzut faza, fără să modifice nimic. „Închizătorul” lui Lucescu, la cabine!
Concluzia șefului arbitrilor: de ce nu meritau dați afară Marin și mijlocașul lui Lucescu
Directorul Comisiei de Arbitri, francezul Stephane Lannoy, a ieșit public după ce a analizat deciziile arbitrilor.
În cazurile Marin și Meite, concluzia lui Lannoy a fost că ambii „centrali” au greșit.
Arbitrul i-a acordat incorect al doilea cartonaș galben jucătorului cu numărul 18 de la AEK (n.r. Marin), considerând că acesta a călcat pe piciorul adversarului. Acțiunea a fost incorectă, nu riscantă. Nu ne așteptam la al doilea cartonaș Stephane Lannoy, directorul Comisiei de Arbitri
În cazul Meite, același Lannoy a conchis: „Atacul din spate, pe tendonul ahilean al rivalului, trebuia sancționat cu cartonaș galben. Nu avea intensitatea cerută pentru roșu.
VAR a intervenit corect, i-a sugerat arbitrului să verifice faza. Însă acesta, în mod incorect, nu a respectat ce i-a transmis asistentul video”.